Tine-ma minte! Inregistrare

Toate articolele

31.10.2011 | LIGA 1

Bravo, Martinovici!

Imaginile Digi curg cu cinism. Un cretin pătrunde pe terenul de joc cu nonşalanţa unui alergător din parc. Stewarzii îl privesc ca pe un practicant de jogging. Pumnul cretinului pluteşte prin aer şi se înfige în urechea lui Galamaz. Înainte de cădere, stelistul primeşte şi flegma de dispreţ a nemernicului. Un trişor care nici măcar nu a avut decenţa smardoiului de a-l provoca la o luptă dreaptă, de a-i atrage atenţia că-l va lovi.


Lumea celor care aveau altă treabă pe stadion, jucători, arbitri, antrenori, e şocată. Primul care reacţionează e sîrb, la dracu'! Novak Martinovici are prezenţă de spirit. Încearcă să-l oprească aşa cum poate. Îi dă un picior zdravăn din săritură, apoi, ca să-l stăvilească, îl ia la picioare. Vine şi Stanca, mai timid. În timp ce steliştii vor să-l oprească definitiv, ca nu cumva să mai fie vreo victimă, jucătorii Petrolului încearcă să-l protejeze pe agresor. Arbitrul intervine şi-i elimină pe Martinovici şi Stanca.

Răzvane, tu ştii ce spun. De aceea mă adresez doar lui Novak, pentru că el nu e de pe aici. Din această ţară în care noi, oamenii de rînd, plătim cu impozitele noastre forţele de ordine pentru a fi apăraţi. Din ţara asta în care jandarmul se întoarce cu spatele la agresor şi ceartă victima. Din România-n care 40% dintre cei care omoară pe şosele din culpă scapă fără o zi de puşcărie. Din ţara unde n-ai voie să-i bagi mîna în gît hoţului care-ţi intră-n casă de teama proceselor de tip aviatorul Iovan. Din spaţiul în care progenituri de Plăcintă calcă oameni cu maşina şi viaţa curge mai departe. Pentru ce ai făcut aseară, dă-mi voie să te felicit! Să-ţi spun un sincer "Bravo!" pentru că ai înţeles primul că locul în care te afli e o junglă în care cei plătiţi să ne apere ne rîd în nas, iar cei ce ne omoară se pregătesc să devină eroi.

COMENTARII (398)

De sorin1989 pe 31.10.2011 la 02:12
@cinva: dupa ce iti revii din soc, as dori daca doresti, sa-mi raspunzi la o intrebare: Cum ai reactiona tu, daca la locul tau de munca ar veni unul (din afara) si ti-ar lua colegii la bataie??? A, probabil ai suna la politie, dar poate politia nu te ia in serios sau le ia mult timp pana sa ajunga, ce faci?
De lonnely75 pe 31.10.2011 la 02:11
pentru toti "asa-zisi" suporteri...daca voi intelegeti prin a sustine o echipa ca trebuie sa intrati pe teren ca sa bateti jucatorii celeilalte echipe...atunci nu sunteti decat niste HULIGANI. acum mai bine de 20 de ani a fi suporter insemna cu totul altceva...nu ca acum cand lumea nu mai vine pe stadioane sau nu mai poarta vre-o culoare de frica ca i se da in cap doar din considerentul ca ar putea fi sustinator al echipei adverse....ca nu avem parte de personal de paza....ar trebui sa se faca si in romania ce s-a facut in anglia ca acum se vede meciul de la 2-3 metri de gazon si nu mai arunca nimeni cu brichete...sau nu mai intra nimeni pe gazon decat poate sa faca publicitate...asa cum este tipul ala care intra dezbracat pe teren....dar asta este o alta poveste...macar ala nu loveste pe nimeni ci pur si simplu alearga...dinamovista,stelisti .rapidisti sau alti suporteri....incetati cu vilenta si fiti suporteri adevarati...nu huligani.....
De richie_wanderer pe 31.10.2011 la 02:06
nu e de mirare ca toata lumea va uraste , stelistilor. sunteti niste ciobani aroganti si inculti, de la patron, la fotbalisti la suporteri.
De banul_10 pe 31.10.2011 la 02:05
un om care s-a autodesfiintat ca ziarist si ca om adept al democratiei: vochin adrian. deh, dragostea de club l-o fi orbit, sarmanul dar nu are scuza.
De sorin1989 pe 31.10.2011 la 02:04
valy22ag:"trebuie sa vina altii sa ne apere !!!" si as mai completa eu: trebuie sa vina altii sa ne conduca! Nu uitam ca Romania in perioada ei cea mai prospera era condusa de catre niste nemti(Hohenzollernii)...
De richie_wanderer pe 31.10.2011 la 02:01
noi nu ne-o furam pe teren :)) steaua e cea mai odioasa si jegoasa echipe din istoria fotbalului. daca s-ar desfiinta, fotbalul ar fi mai curat.
De cinva pe 31.10.2011 la 02:01
Sunt socat de cele intamplate. Sper ca justitia sa-si faca datoria. Dar, domnule Vochin, nu pot fi de acord cu acest imn al brutalitatii. Si daca justitia si-ar face datoria, Novak al Dvs s-ar alege si el cu un dosar penal. Mi-e teama. De animale ca cel intrat de teren. Si de Dvs, toti cei care credeti ca ce a facut Martinovici si Stanca este corect.
De klaus pe 31.10.2011 la 01:59
@richie_wanderer lasa ma ca sunteti voi cea mai iubita echipa apropo mai mergeti cu blindatul la meciuri?
De valy22ag pe 31.10.2011 la 01:57
Prost a fost Martinovici ca nu a stat sa se uiteeeeeeeeeeee lung cum ala mai da in 2-3 stelisti si scapa fara sa ia cartonas ... Nu-i asa ma astia care considerati ca el a raspuns cu violenta la violenta ???? Mai cadeau vreo 2-3 de la Steaua dar era un Model pt voi ca nu a reactionat si si-a vazut de treaba ????????????? Bhaaaaai, a facut CEL MAI BUN LUCRU POSIBIL ( Un SARB la o echipa din R0MANIA ) ... Dehhh, dc noi romanii avem in meniu doar MAMALIGA, trebuie sa vina altii sa ne apere !!!
De richie_wanderer pe 31.10.2011 la 01:54
oricum, s-a vazut cum steaua e cea mai iubita echipa din romania :)) toti o bat,toti o injura , toti ii baga..pumnu'n gura <_<
De bavarezu320 pe 31.10.2011 la 01:53
Respect Martinovici ! Tu esti noul Radoi pentru noi !
De sorin1989 pe 31.10.2011 la 01:51
@snoopmind :"fraierilor care nu stiti ce inseamna galerie si sustinere neconditionata" ... daca tu prin "sustinere neconditionata" consideri ca prin actiunile tale echipa sa piarda un meci cu 3-0 atunci nu m-as mira ca tu sa fii "desteptu" care a aruncat cu bricheta in Giulesti...De altfel vorbesti prostii cand zici ca trebuie sa se judece egal pentru toti...Jucatori sunt judecati de catre o comisie dupa un regulament LPF, suporterul e judecat dupa un cod penal. Da, si jucatorii pot fi judecati dupa codul penal (pentru ca si ei au lovit), dar la ei se poate vorbi de legitima aparare, indiferent daca Martinovici s-a dus croit sa-l bata pe ala...acel om reprezenta UN PERICOL PENTRU INTEGRITATEA TUTUROR CELOR DIN TEREN, inclusiv si a lui Martinovic, prin urmare el poate s-a simtit amenintat si a reactionat in propria aparare si a celor din jur.Si in concluzie, da eu sunt de acord atat cu reactia lui Martinovic (nu zic ca e conforma si cu regulamentele LPF-dar poate asta sa demonstreze ca si regulamentele sunt prost facute)si sunt de acord implicit si cu articolului domnului Vochin, pentru ca da, in Romania zilelor noastre mai rar sa vezi pe cineva care sa reactioneze atunci cand un semen de-al lui e atacat!
De stefan_stefan_vlad pe 31.10.2011 la 01:50
Si complicii la puscarie! ala care a intrat e doar un animal. dar trebuie sa plateasca aia care sunt complici la asta: primaria sau cine a angajat pe spagi pseudo firma de paza si firma de paza in sine. astia sunt co autori la fapta animalului ala. deci hai, voi presa luati la puricat hartiile, sa vedem cine ce spaga a luat pt ca marea firma Galant sa se ocupe de meci si nici macar sa nu-i strice lui galamaz sa se fereasca, cu atat mai mult sa intre si sa-l placheze ca la rugby pe ala, cum fac stewarzii adevarati din premier league.
De dusaml pe 31.10.2011 la 01:50
va las baieti,nu-i mai fac trafic ziaristului. pacat ca nu exista site de stiri sport care sa nu ne bage pe gat echipa asta slaba. daca stiti vreunu dati-mi si mie un sfat. bafta. anu asta oricum titlu vine in Giulesti.
De richie_wanderer pe 31.10.2011 la 01:47
corect ar fi : 1. inchisoare pentru suporterul golan.2. suspendare de MINIM 3 etape pentru jucatorii golani ai stelei Martinovic si Stanca.
De valy22ag pe 31.10.2011 la 01:47
Bhai snoopmind , esti un retard, v-am mai zis, voi comentati tot echipa in nici un caz situatia care a fost... Pai nu mai departe de etapa trecuta a fost faza cu Coman si Prepelita, eu stelist fiind nu l-am injurat si dezaprobat pe Coman pentru ce i-a facut lui Prepelita pentru ca m-am pus in situatia lui si la fel as fi reactionat si eu...si dimpotriva, acolo nu era un gest premeditat ca aici ( ala nu a intrat cum a intrat lasul asta de la petrolul care vine pe la spate si-i arde o smetie lui Galamaz ).
De andrei_sg pe 31.10.2011 la 01:45
ci0ri proaste nici nu are sens sa ne mai obosim sa va explicam .. vai de capul vostru de amarati.
De dusaml pe 31.10.2011 la 01:42
@robotzel arata-mi un singur exemplu cand un suporter intra pe teren si e prins in 2-3 metrii:) se intampla sa intre , se intampla la cluburi mari. teoria conspiratiei,incredibil. o fi vrut stewarzi aia sa fie amendati.cu siguranta.sunt masochisti
De klaus pe 31.10.2011 la 01:42
martinovic a gresit trebuia sa-i dea la golanul ala pana nu mai misca
De bebe89next pe 31.10.2011 la 01:39
bv martinovici trebuia mai rau pentru ca ti-a dat si rosu .. macar ii dadeai da il lasai si pe el surd cum la lasat el pe galamaz .. daca e adevarata stirea.. :(
De dusaml pe 31.10.2011 la 01:39
apropo.dar la meciu cu charleroi un stelist a intrat la scandal.nu era acelasi cu cel din seara asta?:)))) cautati pe youtube Suporter Steaua - Charleroi
De robotzel pe 31.10.2011 la 01:39
@criticu99: daca ar fi sa traim intr-o lume perfecta ar fi corect ce spui tu si ti-as da dreptate. dar intr-o tara in care politia de la coltul din stanga al terenului statea si se uita la cum venea infractorul in incercarea de a-l omora pe galamaz, atunci nu mai suntem intr-o lume perfecta si martinovici a facut bine!
De grigs1981 pe 31.10.2011 la 01:39
Domnule Vochin,si eu sunt socat si iti dau pe jumatate dreptate.Dar din ce posturi vorbesti,de suporter stelist?!Cealalta jumatate,te rog scuza-ma,inseamna,asa cum a gandit si nemernicul ala si apoi si"idolul"Martinovici,SA NE FACEM SINGURI DREPTATE?!?!Nici nu-mi vine sa cred ce ai scris,sau ca ai scris domnia-ta...
De snoopmind pe 31.10.2011 la 01:38
DIN TOATA CHESTIA ASTA UN LUCRU E SIGUR, steaua va fi si mai hulita de acum in colo si injurata peste tot
De caine1984 pe 31.10.2011 la 01:38
pt valy22ag : nu este vorba cu ce echipa tinem , este vorba despre viloneta si agresori care sunt peste tot si trebuiesc inchisi . Sunt exemple peste tot , Steaua - Charleroi , Tewety ( parca un suporter stelist a lovit cu lantul un jurnalist etc... ), dar repet violenta nu are echipa si trebuie elimiata ( fie ca ne place sau nu martinivici a exagerat...)
De snoopmind pe 31.10.2011 la 01:36
mihalcea nu a fost suspendat pentru ca dinamo umbla la greu atunci la dragomir la buzunare; aaa si ati uitat de ganea cu arbitru????? de ce a mai jucat GANEA fotbal dupa ce a facut?? aahh??
De flyguy pe 31.10.2011 la 01:36
@criticu99 - Respectele mele...
De armastoderas pe 31.10.2011 la 01:36
Articolul lui Vochin defineste ROMANIA ... Tara unde a fi infractor ,este mai presus de lege , sau unde legea IL AJUTA !!!Ce s-a intamplat la Ploiesti pe stadion depaseste limitele unui sport cu toate regulamentele lui .Asa cum s-a scris prin presa si s-a vorbit pe la televizor , putea fi mai rau. Putea muri un jucator care nici macar nu este un stelist cu sange ros-albastru !!!Gestul lui Martinovic este unul firesc , intr-un moment de cumpana si uluiala si se inscrie in sfera unui act civil-uman dincolo de sport. Nevertebratul care a lovit marsav pe la spate nu lasat loc de interpretari sportive pe regulament si in consecinta gestul reflex al lui Martinovic este de a pedepsi ,un act indolent.Nu sunt stelist , dar acest sarb prin tot ce face la echipa merita RESTPECT !!
De ultrasulsb pe 31.10.2011 la 01:35
Respect Martinovici! Arbitrul ar tb scos definitiv din Liga 1 Cum sa ii dai rosu unui jucator care se apara cand un gunoi ca ala vine spre el sa il loveasca dupa ce tocmai ce lovise un alt coleg pe la spate! Eu zic ca e tentativa de omor! Pacat ca nu a fost calcat in picioare de jucatori ! Petrolul ar merita terenul suspendat 1 an !
De snoopmind pe 31.10.2011 la 01:35
valy22ag esti fraier coclit atat iti zic, nu a zis nimeni ca cine stie ce rau a facut, doar ca trebuie si el sa fie judecaaaaat!!!!! intelegi???? si martinovici si care a mai fost
De criticu99 pe 31.10.2011 la 01:34
@ flyguy stai linistit omule, eu sunt un om corect; nu sunt de acord nici cum s-a comportat coman; eu am si recunoscut ca tb eliminat sau ulterior suspendat pe baza probelor video; daca sunt rapidist nu inseamna ca imi pasa doar de rapid; imi pasa de corectitudine;
De robotzel pe 31.10.2011 la 01:34
@dusaml: care autoritati???? cele care nu au intervenit atunci cand ala a intrat in teren? pai atunci de asemenea autoritati sa aveti voi parte cand o sa fie nevoie de ele. se pare ca pe ele vrei sa te bazezi. prietene, nici un paznic nu a alergat dupa el, semn de complicitate. ai auzit pana acum pe unul pus sub acuzatie in aceasta seara pentru neglijenta in serviciu si favorizarea infractorului? nu ... si sa sti ca legal asta au facut. cand o sa se intample asta atunci sunt de acord sa il condamni si pe martinovici.
De valy22ag pe 31.10.2011 la 01:32
Bhai obositilor care il condamnati pe Martinovic...La Craiova-Dinamo, cand Niculescu si-a luat "un fular" in gura ( nu o smetie ) ... Mihalcea ( care a sarit cu picioarele pe Postasu' ... ce-a patit ma ??? Cate cartonase rosii a luat ??? Cate zile de arest a facut ca l-a atacat pe "Batausul cu fulare" ??? Bhai, dati-va ma jos eticheta de dinamovist sau rapidist sau anti-stelist jos de pe voi cand comentati astfel de cazuri si fiti impartiali...Voi comentati tot Steaua nu situatia in sine...TREZITI-VA LA REALITATE !!!!! Martinovici trebuia sa faca orice ca sa-l opreasca pe DROGATU ala sa mai faca la alt jucator ce i-a facut lui Galamaz, nu sa astepte interventia JANDARMILOR ( pe care sa presupunem ca si Galamaz a asteptat-o ) !!!! Aloooooooooo , scoateti-va mamaliga din meniu !!!!
De snoopmind pe 31.10.2011 la 01:32
@klaus esti un prost, in niciun caz nu trebuie sa astepti, ai inteles ca un prost, dar trebuie sa se judece egal pt toti, suporterii din peluze vor fi si mai indignati daca comisiile vor lua apararea fotbalistilor, o sa i prinda lumea pe strazi si va fi mai rau, fraierilor care nu stiti ce inseamna galerie si sustinere neconditionata
De criticu99 pe 31.10.2011 la 01:32
@ robotzel nu incerca sa inventezi ce s-a intamplat cu adevarat; martinovici nu a vrut in nici un moment sa-l imobilizeze, ci doar sa-l loveasca; iar dupa ce l-a doborat la pamant a continuat sa-i dea cateva picioare; hai mah sa fim sinceri macar acum; probabil daca as fi fost fotbalist, intr-o oarecare masura si in fct de starea de moment, poate as fi actionat la fel ca martinovici, condus de nervi si nejudecand; insa ESTE GRESIT; martinovici daca are caracter isi va cere scuze pt ca si-a pierdut firea si nu tb sa se coboare la nivelul acelui suporter; repet, NU SUNTEM PE STRADA; nu mai dati exemple stupide cand acesta este un teren de fotbal; vdm maine ce declara martinovici si mai vb!
De caine1984 pe 31.10.2011 la 01:32
pt bluescorpyon : "daca si poate sau urcat in barca..." stii bancul ? ... scopul nu scuza mijloacele ... huliganul trebuie pedepsit exemplar si mediatizata pedeasa lui ( pentru ziaristi... ) , iar martinovici suspedat , realitatea este ca totul sa intamplat pe stadion , nu pe strada .... regulile trebuiesc respectate de toata lumea ... si in orice caz violenta si agresori nu trebuiesc incurajati prin astfel de aricole , comentari , etc...
De dusaml pe 31.10.2011 la 01:31
dada,dati like pe faceboook,o sa intre craciunescu si cand o sa vada petitia le anuleaza cartonasele:))) jalnic
De flyguy pe 31.10.2011 la 01:31
@criticu99 a scris: "pentru cei care il condamna pe martinovici am o intrebare: ce ati face daca un prieten de al vostru este atacat pe strada?" NU ESTI PE STRADA BAH!!!!!!!!!!!!!!!!! asta e esentialul aici, esti pe un teren de fotbal unde exista anumite reguli pe care tb sa le respecti; bineinteles ca pe strada iti aperi prietenul dar ca fotbalist nu ai voie sa te comporti in asa maniera!!!! S-au gasit rapidistii sa comenteze de fair play... ce repede uitati actiunea lui Coman ce acum cateva zile, cand dupa meci l-a lovit pe Prepelita in parcare... el de ce nu a lasat sa faca dreptate regulamentele si si-a facut dreptate singur???
De snoopmind pe 31.10.2011 la 01:30
richie_wanderer bravo ai dreptate, oile uita cand a intrat suporteru lor in uefa pe teren, daca avea un cutit?? oilor aaa? ce faceati oilor daca avea un cutit, acum ati patit o voi si ca lasii zbierati
De robotzel pe 31.10.2011 la 01:29
@criticu99: ai dreptate. fotbalistul nu este om. corect!!! fotbalistul nu trebuie sa actioneze uman. si da suntem pe un stadion de fotbal. aici regulile sunt altele. una dintre regului este ca echipa organizatoare este OBLIGATA sa asigure siguranta jucatorilor din teren. In momentul in care aceasta nu este in stare sa asigure acea minima siguranta atunci sincer este normal sa ajungi sa te aperi tu pentru ca alti NU VOR sa o faca. Daca vroiau crede-ma ca acei reprezentanti ai firmei de paza nu s-ar fi uitat dupa maimuta aia cum fuge spre galamaz, iar ei nu fac nimic. crede-ma ca nu au vrut sa faca nimic!!! Si tot la fel de bine, politistii din imaginile televiziunii, cei din stanga terenului, ar fi trebuit sa intervina. intr-o tara in care politia si cei care sunt platiti sa te apere nu o fac, crede-ma ca ajungi sa o faci tu ...
De descultii_europei pe 31.10.2011 la 01:28
Dati like pe FB la pagina "Anulati cartonasele rosii date lui Martinovici si Stanca". Sa-i aratam sarbului ca nu suntem toti lasi.
De dusaml pe 31.10.2011 la 01:27
@robotzel cand stirile sunt scrise de astfel de persoane nu poti fi sigur de nimic doar daca esti acolo si vezi cu ochii tai. la tv am vazut cum un jucator care se ,asta vroia profesionist s-a luat la bataie. etic,moral si cum vrei tu e sa lasi autoritatile sa isi faca datoria.la bricheta era scoru in favoarea noastra,nu are legatura ca e steaua sau ce echipa o fi. nu sunt de acord cu faptu ca se lauda un om care nu este mai presus cu nimic decat celalant care a intrat pe teren.
De klaus pe 31.10.2011 la 01:27
@snoopmind deci aviz pentru toti daca sunteti loviti nu ripostati mai bine muriti asteptati sa va faca legea romana dreptate
De stp3h3nz pe 31.10.2011 la 01:26
bine mah ca bagatzi toti 2-3 etape ptr stanca cu ideile voastre :))).....sustinatori de echipe obosite...vreti avantaje aiurea :))
De richie_wanderer pe 31.10.2011 la 01:26
tin minte ca la un meci al stelei din europa un suporter a intrat sia alergat spre portarul advers probabil tot cu intentii violente, doar ca portarul a fost mai tare ca el. atunci stelistii nu s-au revoltat . stelisti = oameni fara caracter
De bluescorpyon pe 31.10.2011 la 01:24
In primul rand Felicitari pentru articol ! Apoi as vrea sa va intreb pe voi, pe cei care il contestati pe Mrti, as avea o singura intrebare, si anume: Daca acest golan psihopat, zmardoi de Ploiesti, i-ar fi infipt un cutit in gat lui Galamaz, iar Marti, ar fi reactionat la fel, oare la fel il criticati ? oare va mentineati aceasta parere? cum ca nu a procedat corect ? Eu daca as fi, l-as pune capitan, poate asa ar juca si Steaua ceva ( mai mult de frica lui ) :), ca sa si glumim putin. Deci Respecte Marti ! In momente grele trebuie sa uitam ca suntem Sarbi, Romi, Unguri, si ar trebuiiiiiiii sa luam exemplu de la acest Sarb ! Sa ne aparam aproapele, casa, prietenii, familia !
De snoopmind pe 31.10.2011 la 01:23
mazepa_mazepa nuu, nu trebuia, dar politia trebuia sa l aresteze si pe martinovici, daca pe strada iti da unu tie un pumn si tu il pui jos si l iei la picioare o sa faci si tu puscarie mai mult ca el
De robotzel pe 31.10.2011 la 01:23
@criticu99: spui ca jandarmii il imobilizau in cateva secunde?????? esti imbecil prietene? nu ai vazut cat de lejer a fugit spre galamaz si nimeni, dar NIMENI, nu a intervenit pentru a-l opri? dupa ce l-a lovit pe galamaz a mai mers iar cateva secunde bune fara ca NIMENI, dar repet NIMENI, sa nu intervina, politia de la coltul stanga a terenului se uita si arata cu degetul. singurul care a incercat sa il imobilizeze a fost Martinovici. de ce nimeni nu a incercat sa il imobilizeze. si iti mai spun ceva. cand te ataca unul pe strada sa nu incerci sa te aperi. asteapta tu politia sa il imobilizeze PRIETENE!!!!
De richie_wanderer pe 31.10.2011 la 01:22
oare acum o sa mai mearga becali la comisii cu casetele ca sa fie suspendati martinovici si stanca? cum ii facea el golani pe jucatorii rapidului cand au actionat la fel ca sa-i ia apararea lui coman. p.s. puteti observa ca nu-s rapidist
De boldmouse pe 31.10.2011 la 01:22
Dom'le, e uimitor cum unghiul din care sunt privite problemele poate schimba parerile omului. Privesc totul de peste un ocean ( este vorba de Atlantic, nu de - cum ar zice unii - oceanul de prostie pe care il invoca romanii atunci cand se refera la hamericanci). De multi ani sunt in totalitate impotriva violentei, in toate formele ei. Vazand cele intamplate in timpul meciului Petrolul - Steaua ( da prieteni, si noi ne uitam la meciurile de fotbal din Romania, fiindca se poate scoate Romania din fotbal insa nu si fotbalul din romani), m-am trezit strigand ( si tineti cont, sunt dinamovist get - beget ), "Bravo Martinovici". Si stiti ceva? Am avut surprinderea sa o aud si pe sotia mea, (antifotbal, antiviolenta, antiteleviziuni din Romania, antistiri gen ProTV sau Observator, etc. ) strigand acelasi lucru dupa ce a vazut cele intamplate. Am crezut ca a fost poate impulsul momentului, dar iata ca la cateva ore dupa incidente am ramas ( amandoi ) la aceeasi parere. Iar bomboana pe coliva antiviolentei la care aderasem de cateva zeci bune de ani a pus-o Helmuth Duckadam, care atunci cand a spus ca daca s-ar fi aflat in teren, l-ar fi calcat pe huligan in piciore, m-a facut nu numai sa ma simt bine, ci mi-a dat sentimentul ca as fi dorit si eu sa fac acelasi lucru. Andrei, salutari din Michigan ! Bravo Martinovici ! Мартиновић Браво!

Comenteaza:


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu