Tine-ma minte! Inregistrare

Toate articolele

31.10.2011 | LIGA 1

Bravo, Martinovici!

Imaginile Digi curg cu cinism. Un cretin pătrunde pe terenul de joc cu nonşalanţa unui alergător din parc. Stewarzii îl privesc ca pe un practicant de jogging. Pumnul cretinului pluteşte prin aer şi se înfige în urechea lui Galamaz. Înainte de cădere, stelistul primeşte şi flegma de dispreţ a nemernicului. Un trişor care nici măcar nu a avut decenţa smardoiului de a-l provoca la o luptă dreaptă, de a-i atrage atenţia că-l va lovi.


Lumea celor care aveau altă treabă pe stadion, jucători, arbitri, antrenori, e şocată. Primul care reacţionează e sîrb, la dracu'! Novak Martinovici are prezenţă de spirit. Încearcă să-l oprească aşa cum poate. Îi dă un picior zdravăn din săritură, apoi, ca să-l stăvilească, îl ia la picioare. Vine şi Stanca, mai timid. În timp ce steliştii vor să-l oprească definitiv, ca nu cumva să mai fie vreo victimă, jucătorii Petrolului încearcă să-l protejeze pe agresor. Arbitrul intervine şi-i elimină pe Martinovici şi Stanca.

Răzvane, tu ştii ce spun. De aceea mă adresez doar lui Novak, pentru că el nu e de pe aici. Din această ţară în care noi, oamenii de rînd, plătim cu impozitele noastre forţele de ordine pentru a fi apăraţi. Din ţara asta în care jandarmul se întoarce cu spatele la agresor şi ceartă victima. Din România-n care 40% dintre cei care omoară pe şosele din culpă scapă fără o zi de puşcărie. Din ţara unde n-ai voie să-i bagi mîna în gît hoţului care-ţi intră-n casă de teama proceselor de tip aviatorul Iovan. Din spaţiul în care progenituri de Plăcintă calcă oameni cu maşina şi viaţa curge mai departe. Pentru ce ai făcut aseară, dă-mi voie să te felicit! Să-ţi spun un sincer "Bravo!" pentru că ai înţeles primul că locul în care te afli e o junglă în care cei plătiţi să ne apere ne rîd în nas, iar cei ce ne omoară se pregătesc să devină eroi.

COMENTARII (398)

De dacsa pe 31.10.2011 la 11:13
Bravo Martinovici si bravo Vochin pentru ca ai exprimat ce au simtit foarte multi dintre cei care se simt fara putere si lipsiti de aparare.Aici nu este vorba de razbunare, instigare la violenta sau ce le mai trece prin cap unora care probabil umbla cu bodygarzii dupa ei si sunt aparati la procese de avocati bine platiti.Este vorba despre Dreptate dincolo de cuvinte si legi.
De kromophobia pe 31.10.2011 la 11:10
Cel mai mare ziarist Vochin.Multa bafta,tine-o tot asa.
De pogav pe 31.10.2011 la 11:01
Pt. firentze... Omule, ai probleme mari! Lasand la o parte dilemele tale de ordin juridic (legal, daca vrei), considerentele pe care le aduci in discutie sunt pur si simplu puerile. Limbajul tau - desi pretins doct - este infantil si denota carente serioase. Gramatica limbii romane ti-e cunoscuta doar in masura in care, probabil, o prinzi "dupa ureche" de pe la altii. Ex.: "... incapabil ar fii un stat..." Serios??? Asa se scrie verbul? Sau: "... primele indreptatite sa i-a masuri...". Alta "perla", tot cu verbul! Ori: "... nu se deferentiaza cu nimic...". Asta chiar e tare! Si urmeaza toate celelalte, parca apoteotic: "... cred ca l-a fel de bine...", "... sa da-ti dovada...", etc, etc. Pe Martinivici si Stanca ii categoriseai ca "infractori de drept comun"! Cuvinte mari, dar care - fortand putin termenii - ti s-ar potrivi mai bine tie, macar pentru port ilegal de creier si uz abuziv de limba romana! E clar cine este "baiatul de cartier" si cel care se... "deferentiaza" de ceilalti! Si in final, doar ca sa mai reproduc ceva din vasta ta cultura... "RUSINE SA-TI FIE"!
De fremenash pe 31.10.2011 la 11:00
stelist pana in maduva oaselor domnu vochin. incurajati la violenta si la utilizarea legii talionului. in champions league vedeti jucatori sa faca asa ceva ? jucatorii profesionisti se retrageaunu sareau sa bataie. picioarele alea in cap care se vad pe reluare nu sunt "auto aparare". oricum se pare ca steaua nu e iubita peste tot
De georgerazvancraciun pe 31.10.2011 la 10:50
RESPECT TOTAL MARTINOVICI!!!
De kokolinoo pe 31.10.2011 la 10:49
@suporterbihorean : Nu cred ca ai inteles despre ce e vorba..nu e vorba de a condamnda pe Martinovic e vorba de instigare la violenta...stim cu totii ca legea nu se aplica dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne facem dreptate singuri ca nu suntem salbatici...d-asta tara asta e de kkt pentru ca sunt multi care stiu ca sunt protejati si le convine mai mult acum decat daca s-ar aplica legea...sa fii cinstit in Romania e ca si cum ai fi Galamaz!
De manole18 pe 31.10.2011 la 10:47
Vochine, ce zici daca te dau in judecata pt incitare la violenta?
De lonus pe 31.10.2011 la 10:47
Intr-o tara in care legea este aplicata discretionar,astfel de gesturi isi au locul tot mai des. Chiar daca nu sunt adeptul violentei ,sunt intr-u totul de acord cu ce a facut Martinovici (conform istoriei suntem iarasi pusi in situatia in care un STRAIN ne da un exemplu-NOI NE FIIND INSTARE). Daca toti am lua atitudine la ce se intampla zilnic langa noi,am fi cu totul alta natie si am avea un altfel de viitor. Sunt de acord cu d-voastra,BRAVO MARTINOVICI,STEAUA si nu numai ea ,are nevoie de acest SPIRIT DE LUPTATOR.
De suporterbihorean pe 31.10.2011 la 10:43
bravo lui MARTINOVICI!!!!CURAJ D-LE VOCHIN ,in fata atitor filozofi si justitiari ascunsi in spatele ecranelor.Ma intreb citi dintre cei care va condamna si il condamna pe Martinovici ar participa la un miting impotriva violentei pe stadioane.Daca incercati sa organizati asa ceva ,nu cred sa adunati mai mult de 100 oameni,din care 50 ziaristi si fotoreporteri.RESPECT MARTINOVICI,RESPECT SERBIA!!
De gal_stefan pe 31.10.2011 la 10:37
CE AR FI SA MORI,CALCAT IN PICIOARE?? DA TU,FUGURANT CU PIX,CARE INCITI LA VIOLENTA!!
De petrelue pe 31.10.2011 la 10:24
vochine,esti penibil, cum de altfel sunt foarte multi, asa zisi, ziaristi. Cred ca erati multumiti daca Martinovici ii aplica piciorul acela in figura si il lasa lat, fara suflare, pe imbecilul ala.
De kokolinoo pe 31.10.2011 la 10:24
Probabil ca multi ar fi reactionat ca Martinovic insa intrebarea e alta : Daca ii prindea piciorul ala in gura la huligan si il omora ce se intampla? D-aia vedem oameni batuti si omorati in ziua de azi din cauza ca la noi legea nu se mai aplica ci doar bataia. De vina nu e doar huliganu, e organizarea Petrolului, a firmei de paza, a jandarmeriei, a sistemului de care suntem condusi cu totii. O sa ajungem pe strada cand daca unu ne injura sa le aplicam asa cum a facut Martinovic si poate chiar mai rau si apoi doar sa speram ca sistemul juridic e atat de prost incat nu o sa patim nimic. De ce nu incercati sa faceti articole si despre persoanele care ajung in astfel de situatie (a huliganului)? Cum de ajung unii oameni sa faca astfel de lucruri pe stadion? O sa vedeti ca realitatea nu e asta de la tv pe care voi o prezentati ca si cum ar fii coborat Mesia.Daca la violenta raspundem cu violenta si o mai si apreciem atunci asta o sa facem cu totii poate o sa ne fie mai bine...eu asta deduc din articolul asta.
De taunul. pe 31.10.2011 la 10:22
Felicitari pt. aricol Dl. Vochin!Aveti mult curaj!Nu , nu sunt stelist si dispretuiesc intreg neamul becali pt. tot raul facut fotbalului romanesc. Felicitari si lui Martinovici! O noua lectie de la un sarb pe care noi romanii o pricepem tare greu...sau "nu vrem" sa o pricepem...
De lucian0702 pe 31.10.2011 la 10:19
Daca e bine sau rau ce a facut Martinovici nu poate decat instanta fotbalistica sa stabileasca. Totusi, in teren erau macar 11 jucatori care il puteau imobiliza pe agresor fara sa-l loveasca. In viata de zi cu zi nu iti faci singur dreptate. teloveste unul oarecare il lovesti si tu si ...moare. Faci puscarie imediat. totusi nu suntem intr-o jungla sa ne facem singuri dreptate. pana si comentatorii la TV il laudau. Oameni buni asta e violenta si instigare la violenta. asta este motivul pentru care sunt atatea certuri in teren. E timpul sa ne ocupam si de fotbal si sa lasam cerseala, cearta si comentariile. In fotbal iti arati barbatia jucand atent si sarguincios.
De eugen_sebastian pe 31.10.2011 la 10:19
REspect Martinovici!!!totii stelisti te Sustin,sunt cu tine...foarte bine ai facut...mare personalitate mare caracter
De romi_vasa78 pe 31.10.2011 la 10:18
foarte bun articolul ,intradevar la imobilizat cum putut, fiindca oameni buni ,ala se indrepta spre jucatorii stelei sa mai loveasca pe careva nu sa le ceara autografe.si atentie dupa 60 de metri de umblat prin teren nu era urmarit de nimeni dintre cei care erau cu ordinea si paza.
De marius46 pe 31.10.2011 la 10:18
Mai nene, tu esti sanatos la minte?
De vl23ad pe 31.10.2011 la 10:16
Teoretic nu e corect si nu e indicat sa iti faci dreptate singur dar intrebati-va daca de exemplu ati fi undeva cu familia si cineva iti ataca miseleste, pe la spate pe cineva din familie.Ce ati face?Ati sta calmi si ati astepta o rezolvare din partea legii?Oricum, se stie ca in tara noastra legea nu reprezinta mare lucru doar daca ai o anumita pozitie sociala si financiara (dar in orice caz dupa parerea mea asta nu schimba cu nimic modul de a reactiona intr-o asemenea situatie).Da, am facut paralela intre o familie si o echipa (de orice fel ar fi) pentru ca despre asta e vorba.E usor sa faci morala din exterior si sa faci pe "political correct-ul" cand vezi intamplarea la televizor si esti (cvasi)total neimplicat. Oricum cei care trebuiau sa mentina ordinea ce faceau?Aaa, pardon, pentru o clipa am uitat in ce tara suntem, cu toate ca se mai intampla si la case mai mari. Asadar, din fotoliu as spune ca nu ai voie sa-ti faci dreptate singur dar daca as fi fost in acea situatie mi-as fi aparat familia fara discutie.
De olyyy pe 31.10.2011 la 10:15
DE CE BRAVO MARTINOVICI??? DOMNULE VOCHIN SUNTETI UN SUSTINATOR AL SPORTULUI??? DACA DA SPER CA NU AL SPORTULUI K1 PE UN TEREN DE FOTBAL. DUPA DUMNEAVOASTRA AR TREBUI SA FIM O TARA DE K1. JIGNITI INTELIGENTA MULTORA DINTRE NOI. SI PRIN ATITUDINEA DUMNEAVOASTRA INSTIGATI LA VIOLENTA. MI-ATI LASAT UN GUST AMAR....
De reddog75 pe 31.10.2011 la 10:14
Nu stiu daca e bine sau rau ceea ce a facut Martinovici dar daca s-ar fi luat masurile necesare din timp nu se mai ajungea la asa ceva! Si aici ma refer la cameramanul batut la Cluj, la cameramanul batut in ghencea cu lantul, la suporterul batut in ghencea(culmea de un oficial).....etc, etc, ce sa mai zic noi romanii incurajam violenta! La puscarie 15-20 de ani cel putin!
De gyx4u pe 31.10.2011 la 10:03
Pai de ce ''bravo Martinovic'' domnule Vochin?Toata lumea spune ca huliganul a lovit de putea sa il omoare pe Galamar,mai ales ca l-a lovit in zona tamplai,dar,...Martinovici l-a lovit cu ghetele cu crampoane in timp ce agresorul era la pamant!Asta nu se mai numeste lovitura cauzatoare de moarte?Totusi lovirea cu piociorul unui fotbalist este de N ori mai puternica decat un pumn al unui nebun...
De lion12 pe 31.10.2011 la 09:57
In logica acestui articol propun ca noi, toti suporterii scarbiti de fotbalul romanesc, sa ne facem dreptate singuri. Zic sa incepem cu ziaristii care de ani de zile ii pupa in c. ur pe Dragomir pe Sandu, Becali, Mititelu, etc apoi cu toti cei amintiti anterior.
De kenndey pe 31.10.2011 la 09:46
dar daca acest martinovici l-a lovit pe agresor si l-a pus la pamant, de ce nu au sarit si coechipierii lui sa il imobilizeze? il tineau asa pana se lamurea situatia.....nue ra nevoioe de razbunarea de tip mafiot "morte per morte"....omul ala este un descreierat, de acord cu treaba asta, dar asa dement cum era nu ttrebuia neaparat sa fie luat la picioare de stelisti....iar jucatorii petrolului nu cred ca aparau una semenea exemplar ci incercau sa faca lucrurile sa nu degenereze...parerea mea!
De zavaidoc pe 31.10.2011 la 09:31
Martinovici a procedat corect. Agresorul a continuat sa vina spre stelisti, respectiv chiar spre Martinovici, pentru a mai face si alte victime si daca nu se lua atitudine, sigur mai facea. Martinovici nu avea de ce sa primeasca rosu, era in legitima aparare. Altfel s-ar fi pus problema daca agresorul lovea si fugea si era urmarit de Martinovici, si il batea. Huliganul a vrut sa mai loveasca si pe altii. Nu este vorba de ati face dreptate singur. Ia ganditi-va ce s-ar fi intamplat daca nu ar fi sarit Martinovici si ar fi stat linistit? Cati ar mai fi lovit huliganul?
De flaviuf pe 31.10.2011 la 09:27
Total de acord cu articolul si cu reactia lui Novak. Din pacate(tipic natiei noastre) sunt o gramada de ipocriti printre noi. O intrebare pentru ei: in miile de cazuri in care agresorii nu au patit absolut nimic dupa fapte odioase, nu ati simtit niciodata ca daca ati fi fost in locul apropiatilor victimelor v-ati fi facut singuri dreptate?
De se7en1980 pe 31.10.2011 la 09:23
Cand nebunu ala era deja la pamant si toata echipa stelei ii cara picioare era legitima aparare??Martinovici nu a lovit sa se apere ci cu intentia de a face dreptate singur (impuls becalian pe care se pare ca multi din tara asta il au).
De daghi_dragana pe 31.10.2011 la 09:22
Aveti dreptate,Novak a dovedit ca este un adevarat om,nu a asteptat ca acel cretin sa mai puna la pamant inca un coechipier de-al sau sau poate chiar pe el,eu cred ca asa as fi reactionat si eu,si asa ar fi trebuit sa reactionam fiecare daca eram in aceea situatie,RESPECT NOVAK MARTINOVIC!!Sper ca vei fi noul capitan,avem nevoie de un asemenea lider,de un om cu asemenea caracter,asa ar trebui sa fie toti!!!Hvala NOVAK!!!!!!!!!!!!!!!1
De dan_vladescu pe 31.10.2011 la 09:22
CAND BESTIA SIMTE MIROS DE SANGE IN IARBA. INTR-UN SAT DIN INDIA, UN TIGRU A FACUT RAVAGII DUPA CARE A FUGIT IN JUNGLA, SATENII AU PLECAT DUPA EL SI I-AU ADUS PIELEA IN BAT, CEL CARE A OMORAT FIARA A FOST RASPLATIT CU CINSTE DE TOTI SATENII. IN ROMANIA, O BESTIE CU FATA DE OM PATRUNDE IN IARBA SI -L DOBOARA MISELESTE PE GALA, UN SARB CU INIMA MARE ,FACE DREPTATE APARANDU-SI COLEGUL RANIT. RASPLATA????? SARBUL ESTE PENALIZAT. SOLUTIA??? UNDE ESTI TU TEPES , DOAMNE..............?????????? Î
De d_a_n_i10 pe 31.10.2011 la 09:19
ok am gasit si eu pe cineva care intelege tot ce s-a intamplat pe teren........in opinia arbitrului( si a lu' duduia aia de pe sport-ro Ioana si nu mai stiu cum) toti jucatorii stelei trebuiau sa stea (si eventual sa-i faca loc catre alt coechipier) sa vina jet li ala sa le dea cate o bucata la fiecare in figura , sa nu cumva sa incerce sa-l opreasca pe agresor si sa se apere pana nu se vor trezi loviti.. bv IOana Cosma parca! bine ca asa gandesti tu, dar daca te afli pe drum sau intr-o parcare si vine cineva si ii da un pumn in plina figura unei prietene care te insoteste si pe urma se indreapta spre tine in viteza, tu ce faci??? sa nu cumva sa ripostezi ca nu e frumos, cum sa incerci sa te aperi si iei atitudine in faca unui agresor de asa calibru......Sa nu faci asa ca doar nu-ti faci tu singura dreptate!
De chelu006 pe 31.10.2011 la 09:15
Facem un pariu? Galamaz+Tatarusanu in lot pentru marele meci cu Haifa. Ma rad in cap daca pierd. Iar tu nu mai scrii.... 5 minute ceva despre steaua.Te bagi?
De nejlo_luk pe 31.10.2011 la 09:11
"firenze" ,sunt curios daca mai gandeai asa daca erai tu in locul lui Galamaz ?!
De chelu006 pe 31.10.2011 la 09:08
Vrei un subiect?Vezi ca au murit 14 romani in Ungaria. Pai'spe frate! Cat despre inchipuita arma din mana agresorului ea nu exista si, de altfel, Galamaz n-are nicio fractura. Tatarusanu? A cazut petarda la 10 metri de el dar e mai sperios din fire. A facut pipi in pat pana la 15 ani. Cat despre 'teaua... inca 3 puncte"meritate".
De vasile2 pe 31.10.2011 la 09:07
pacat ca novak a ratat voleul ce viza capul cretinului.Geraldo l-a scos de pe traiectorie.
De grobertinos777 pe 31.10.2011 la 09:00
Tocmai si din acest fapt ca multi isi fac dreptate singuri se naste aceasta jungla. Nu probabil sigur as fi procedat la fel ca sarb dar dupa trebuie sa ti asumi si consecintele faptelor. Ascris cineva pe aici de ce MM cand a lovit un spectator nu si-a luat-o in freza ca asa e haiduceste.
De sorex pe 31.10.2011 la 08:59
@sandmann - in mare parte ai dreptate. Te inseli cu un singur lucru:si legal poti sa intervii intr-o situatie ca aceea descrisa de tine(citeste postul meu anterior). Cat despre cei care ii condamna pe Novak si Razvan, sunt doar niste lasi din categoria celor care l-au lasat pe Hardy sa fie omorat in bataie de un grup de golani la Giurgiu, iar acum tac malc. RUSIN LASILOR, BRAVO MARTINOVICI.
De firentze pe 31.10.2011 la 08:56
Dl.Vochin,da-mi voie sa-ti spun ca ai luat-o razna,rau de tot,incurajezi violenta prin violenta,asa ceva nu se face,chiar dc.sunt premise care converg in acest sens,ca de exemplul cu statul care nu garanteaza securitatea cetatenilor,platitori de taxe si multe altele...!!!Cu toate astea nu putem sa ne facem dreptate singuri,oricat de nenorocit ,corupt,murdar,incapabil ar fii un stat prin institutiile sale,ale care sunt ele... sunt primele indreptatite sa i-a masuri si nu noi...!Gestul facut de Martinovici si ulterior de Stanca nu se deferentiaza cu nimic de gestul acelui huligan,acelui nenerocit,pentru ca odata ce lovesti e clar ca esti o jigodie de om,un infractor de drept comun,etc...!Eu cred ca l-a fel de bine cum Martinovici si Stanca l-au lovit pe acel huligan,la fel de bine puteau sa incerce sa-l opreasca insa totusi fara violenta,chiar dc. ceea ce spun poate parea hilar,dar se puteau incerca si alte metode de imobilizare a acestui individ,sa se fii napustit asupra sa vreo 4-5 jucatori ai ambelor echipe si cred ca conflictul era deja incheiat...!RUSINE MARTINOVICI,RUSINE STANCA,voi nu sunte ti niste huligani...,voi sunteti jucatori si treb. sa va respectati acest statut nu sa da-ti dovada de golanism ordinar pe teren,chiar dc.un coleg al vostru a fost lovit,sper sa luati cel putin 10 etape pentru gesturile golanesti,de baieti de cartier,care nu au nimic comun cu fotbalul,RUSINE,RUSINE,RUSINE SA VA FIE!
De gigelos pe 31.10.2011 la 08:54
Nu trebuie sa spunem ,,Bravo Martinovici'' ci ,, MULTUMIM MARTINOVICI '' .Daca nu rectiona el e posibil ca ,ei ,colegii lui Galamaz ,romanasii sa se uite la fel cum s-au uitat si colegii americanului in discoteca la Giurgiu . Acum ne luam de sarb , vezi doamne nu e corect, trebuia prima oara sa faca o sesizare la parchet , o comisie si abia apoi sa vedem daca se poate face ceva . Suntem de KKT
De alexis1016 pe 31.10.2011 la 08:53
da . trebuie sa faci ceva, anume sa vezi dincolo de Europa. Exista fotbal si in America de sud, unde intrarile cu pistoale sunt replicate de goluri fabuloase (in romania nu e asa ceva). exista fotbal si in SUA, unde se dau 2-3 goluri uneori dupa min.90 (in Europa mai rar). Si undeva la coada, exista si Canada unde te asteapta un mic, o bere, la linistea confortului ca nu mai auzi stiri facute de cei 3B. becali boc basescu. Bafta. Deci sa nu mai dramatizam atat ,nu o sa fie nici prima oara nici ultima oara cand in societatea asta exista astfel de oameni .
De sorex pe 31.10.2011 la 08:53
Pentru "marii specialisti in drept" care condamna interventia lui NOVAK MARTINOVICI - definitia Legitimei aparari din Codul Penal romanesc, IN VIGOARE IN MOMENTUL DE FATA. Art. 19 Legitima apărare (1) Este justificată fapta prevăzută de legea penală săvârşită în legitimă apărare. (2) Este în legitimă apărare persoana care săvârşeşte fapta pentru a înlătura un atac material, direct, imediat şi injust, care pune în pericol persoana sa, A ALTUIA, drepturile acestora sau un interes general, dacă apărarea este proporţională cu gravitatea atacului.
De goggu pe 31.10.2011 la 08:52
Bravo NOVAK! Stelistii sunt cu tine! Iar taranusului care l-a lovit pe Gala ii transmitem un singur lucru: Nu incerca sa dormi, nu incerca sa respiri, nu incerca sa traiesti, nici tu nici familia ta blestemata, va vom gasi si va vom pedepsi! AISS Sempver Svperiores!
De yan66 pe 31.10.2011 la 08:49
as vrrea sa vad reactia tuturor CIUMPALACILOR care il acuza pe Vochin si pe Martinovici,atunci cand un membru al familiei lor ar fi atacat pe strada de un psihopat,atac care sa le puna viata in pericol.fratilor! ia-ti acorda premiul NOBEL atacatorului? sau va-ti premia pe voi insasi ca nu ati reactionat ''violent''si ca santeti ''civilizati'' iar ruda voastra[poate mama] si-ar fi piedut integritatea corporala sau chiar viata din cauza ca voi santeti non violenti.acesti indivizi care gandesc in ''halul'' asta nu sant decat niste RETARDATI,indivizi care merita izolati de societate.bravo MARTINOVICI !!!
De sandmann pe 31.10.2011 la 08:46
toti astia care criticati articolul sau pe sarb, sunteti cu capul o sa va explic simplu. omul trebuie sa respecte legile atata timp cat ele sunt "in vigoare".In momentul in care ratatul a intrat pe teren si a lovit, legile nu mai erau in vigoare, erau suspendate. Sau si mai simplu, esti cu prietena pe strada si vine unul si ii da un pumn.Legal tu nu poti sa intervii, nu iti poti face dreptate singur, trebuie sa chemi politia.Asa a-ti face si voi, nu? Dar daca ala scotea si un cutit si ii lua beregata lu GAlamaz?Ce trebuia sa faca sarbul? sa il perchezitioneze intai, nu?a , n-are cutit , nu il pot lovi... suntem o tara de lasi si de natarai.
De karlmarx pe 31.10.2011 la 08:46
D-le Vochin, bravvvvooooooooooooooooooooooo oooooooooo! Jigodia mergea sa opreasca executarea 11m. Martinovici s-a prins si bine a facut.
De mad_musu pe 31.10.2011 la 08:44
dupa un asemenea meci sper sa se dea un exemplu cu idiotul care l-a lovit pe galamaz daca acu cativa ani la cluj oamenii care l-au lovit fara mila pe acel ziarist ar fi facut cativa ani de puscarie, daca imbecilul ala de stelist care a dat cu lantul intr-un cameraman ar fi stat la parnaie nu s-ar mai fi ajuns aici sper k galamaz sa faca plangere la politie pt k macar asa asta sa stea la parnaie p s - are dreptate si cel ce scrie aici de gestul lui mimisor
De chalex pe 31.10.2011 la 08:37
Pentru HAKKA-VOCHIN, Nu mi-a venit sa cred ceea ce mi-au vazut ochii, citind indemnurile mai mult decit vizibile la revolta pentru poporul roman care - in viziunea acestui gazetar ce pare a fi o faptura firava si cu frica lui Dumnezeu - popor, pasa-mi-te nu reactioneaza la tot ceea ce se intimpla rau in aceasta tara. Probabil ca dvs, dle Vochin, sunteti un fan al celor care au comis masacrele de la Srebenita. Ii adulati pe luptatorii de K1? Vroiati ca Martinovici sa se metamorfozeze intr-un Morosanu-Moartea din Carpati? De cdata aceasta va asemanati cu Gigi Becali care a spus ca Individul care l-a lovit pe Galamaz trebuia bagat in spital si mutilat pe viata! Penibil articol! Descalificant! Ce parere are redactia Gazetei Sporturilor? Va "reactiona" tot ca sefii FRF si LPF in "cazul Craiova"?
De yan66 pe 31.10.2011 la 08:34
BRAVO MARTINOVICI,BRAVO DOMNULE VOCHIN !!! VAD AICI O SUMEDENIE DE COMENTARII PRO MARTINOVICI DIN PARTEA UNOR SUPORTERI RIVALI,SUPORTERI CARE MERITA TOT RESPECTUL PT CA IN ASTFEL DE CAZURI TREBUIE SA FIM OAMENI INDIFERENT DE RIVALITATEA DINTRE CLUBURI SAU SUPORTERI.IAR TOTI CEI CARE COMENTEAZA SI IL ACUZA PE BRAVUL NOSTRU SARB, NU SANTETI DECAT ''FRATI''ÇU ''DEJECTUL''ALA CARE LA LOVIT PE MARTINOVICI,AVETI ACEASI MENTALITATE SI PT ASTA TREBUIE SA DISPARETI DE TOT !
De se7en1980 pe 31.10.2011 la 08:32
Rusine sa iti fie, domnule Vochin! De azi inainte nu iti voi mai citi articolele. Te credeam un ziarist lucid dar se pare ca esti tot un INSTIGATOR LA VIOLENTA.
De armion pe 31.10.2011 la 08:31
Vochine!Esti mai idiot decat credeam. Cum sa iei apararea unui jucator care face asa ceva pe teren?Putea fi un conflict intre jucatoriicelor doua echipe si atunci Martinovici s-ar fi comportat la fel.
De razvybril91 pe 31.10.2011 la 08:27
Intelegeti,suporterul o sa plateasca ptr ce a facut,cum e si normal,poate chiar mai mult decat trebuie...dar Stanca si Martinovici NU!!!...si culmea e ca tot pe ei 2 ii laudam..ei nu trebuiau sa reactioneze..maxim sa ii desparta,nu sa-l bata pe ala..nu asa se rezolva treburile..de aia nu dam inainte,si suntem vai mama noastra!!!Au gresit fortele de ordine ok,suporterul o fi cretin?ok...dar Stanca si Martinovici trebuie in primul rand sa joace fotbal si dupa aceea sa sara la bataie..ca ei asta sunt: jucatori de fotbal,nu fotbalisti!!!
De razvybril91 pe 31.10.2011 la 08:19
Vochineeee nu esti sanat0$??????..chiar te simpatizam sincer...dar articolul asta e mai mult decat penibil!!!PENIBIL!!!..inteleg sa il faci derbedeu pe suporter si cretin,dar sa ii spui bravo lui martinovici ptr ce a facut inseamna ca ai probleme grave..stii ca asta se numeste instigare la violenta??exista legi pentru acel suporter,o sa fie si pedepsit cum si trebuie...dar martinovici si Stanca stii ce-o sa primeasca o amenda si cateva etape de suspendare,in schimb suporterul cativa ani de puscarie..si nu-mi spune ca a fost legitima aparare,ptr k stii prea bine ca nu-i asa..daca il lovea Galamaz pe suporter atunci da,era legitima aparare..stii ca cel mai mult din cauza voastra a "pseudo-ziaristilor" suntem cum suntem??..iti amintesti meciul STEAUA - CHARLEROI cand un suporter al stelei a incercat sa-l loveasca pe portarul lui Charleroi?s-a intamplat in 2007..erai tot la gsp..arata_mi articolul tau de atunci te rog...n-ai mai facut atat tam-tam..mi-e scarba de oameni ca tine!!!..nu am nimic cu steaua..dar uitati-va in primul rand la voi si dupa aceea la altii!!!

Comenteaza:


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu