Tine-ma minte! Inregistrare

Toate articolele

31.10.2011 | LIGA 1

Bravo, Martinovici!

Imaginile Digi curg cu cinism. Un cretin pătrunde pe terenul de joc cu nonşalanţa unui alergător din parc. Stewarzii îl privesc ca pe un practicant de jogging. Pumnul cretinului pluteşte prin aer şi se înfige în urechea lui Galamaz. Înainte de cădere, stelistul primeşte şi flegma de dispreţ a nemernicului. Un trişor care nici măcar nu a avut decenţa smardoiului de a-l provoca la o luptă dreaptă, de a-i atrage atenţia că-l va lovi.


Lumea celor care aveau altă treabă pe stadion, jucători, arbitri, antrenori, e şocată. Primul care reacţionează e sîrb, la dracu'! Novak Martinovici are prezenţă de spirit. Încearcă să-l oprească aşa cum poate. Îi dă un picior zdravăn din săritură, apoi, ca să-l stăvilească, îl ia la picioare. Vine şi Stanca, mai timid. În timp ce steliştii vor să-l oprească definitiv, ca nu cumva să mai fie vreo victimă, jucătorii Petrolului încearcă să-l protejeze pe agresor. Arbitrul intervine şi-i elimină pe Martinovici şi Stanca.

Răzvane, tu ştii ce spun. De aceea mă adresez doar lui Novak, pentru că el nu e de pe aici. Din această ţară în care noi, oamenii de rînd, plătim cu impozitele noastre forţele de ordine pentru a fi apăraţi. Din ţara asta în care jandarmul se întoarce cu spatele la agresor şi ceartă victima. Din România-n care 40% dintre cei care omoară pe şosele din culpă scapă fără o zi de puşcărie. Din ţara unde n-ai voie să-i bagi mîna în gît hoţului care-ţi intră-n casă de teama proceselor de tip aviatorul Iovan. Din spaţiul în care progenituri de Plăcintă calcă oameni cu maşina şi viaţa curge mai departe. Pentru ce ai făcut aseară, dă-mi voie să te felicit! Să-ţi spun un sincer "Bravo!" pentru că ai înţeles primul că locul în care te afli e o junglă în care cei plătiţi să ne apere ne rîd în nas, iar cei ce ne omoară se pregătesc să devină eroi.

COMENTARII (398)

De andrey1707 pe 14.11.2012 la 10:15
mda
De haideusicfr pe 07.01.2012 la 09:46
Daca incidentul era in Olanda ,Martinovici era dus si la tribunal.Si suspendat .Nu e voie sa-ti faci singur dreptate.Replica unora demonstreaza ca suntem unde suntem in Europa si in fotbal.Si de ce olandezii nu ne vor nicicum in Schengen.
De gabyalin2011 pe 04.11.2011 la 00:21
Bv Martinovici trebuia sai dai mai tare ca merita drogatu daca avea un cutit in mana atunci ce era BV incodata Martinovici
De giorgia pe 01.11.2011 la 19:45
Cred ca erai fericit domnule vochin daca martinovic il omora pe acel individ,drogat sau beat cum era el,asa este?
De ticutroya pe 01.11.2011 la 18:03
Mai Vochine limbist ai fost , limbist ramai . Dai inainte ca lingi bine pentru clubul bolsevic , steauaia .
De calinescu_ pe 01.11.2011 la 16:17
DE ACORD DOMNULE VOCHIN ! DAR GSP TV IN FRUNTE CU JUNELE SAMUILA CARE PROMOVEAZA TOATE INEPTIILE SI TIMPENIILE LUI GIGI BECALI REFERITOARE LA RAZBOINICI , LA GLADIATORI , NU PROMOVEAZA TRANSFORMAREA COMPETITIEI SPORTIVE IN ARENA DE LUPTE ????? OARE NUMAI ACESTI “RATACITI” SUNT VINOVATI ????? NIMENI NU SPUNE CINE A DECLANSAT SCANTEIA ….!!!! OAMENII ACESTIA RATACITI SI PLINI DE FRUSTRARI AU REACTIONAT CIND ECHIPA LOR DE SUFLET A FOST PENALIZATA PE NEDREPT CU UN 11 M …!!! NIMENI NU SPUNE ASTA ….!!! DE CE IN MECIUL CU DINAMO LA SCORUL DE 1-5 , GALERIA A CINTAT SI A APLAUDAT ????? DECI D-LE VOCHIN , VA ROG SA VA ASUMATI SI DV PUBLIC VINOVATIA …!!!! VA MULTUMESC !!!
De bogza21 pe 01.11.2011 la 14:19
mars mah dinamovistilor si rapidistilor!!!daca era echipa voastra in locul echipei steaua si un jucator de=al vostru era in locul lui galamaz, nu mai dezagreati atat gestul lui martinovici.cu siguranta ati fi vrut sa-l aveti pe martinovici in echipa voastra.asa ca nu mai faceti atat pe "lupi moralisti"
De euoltean pe 01.11.2011 la 11:45
N-am nici o simpatie nici cu Steaua nici cu Petrolul. Faptele analizate pas cu pasarataca Martinovici nu trebuie considerat un erou pt ca de fapt NU L-A URMARIT pe individul care a intrat in teren pt a-i aplica vreo corectie, ci practic ala a venit- INTAMPLATOR- direct inspre el. De asta si sta in picioare chestia ca de fapt els-a aparat, nu a atacat. Ca a mai dat si cand ala era jos , asta e instinctiv. Numai cei care scriu si n-au avut niciodata conflicte -chiar minore cu palme, pumni- vad lucrurile teoretic, practic faci ce afacut Martinovici- CLAR! Caau primit cartonase rosii, la Stanca e perfect regulamentar, iar la Martinovici , sa zicem, discutabil. Nu uitati un aspect - INTR-UN meci international , cand era Hagi antrenor , pe Ghencea a intrat un suporter stelist si NUMAI REFLEXUL INSTINCTIV DE A SE APLECA AL PORTARULUI ADVERS- nu-mi amintesc echipa- A FACUT SA NU-l LOVEASCA EXACT DIN LATERAL DREAPTA-SPATE, ASA CUM A FOST LOVIT GALAMAZ! Nu va mai obositi cu analize teoretice si utopice, fotbalul este un sport, care, ca orice sport , presupune riscuri , a te expune, etc. Nu sint de loc de acord cu ce-au facut acesti indivizi, dar realitatea de pe stadion/strada e diferita de cea vazuta de la TV sau din birou.
De alex_skp pe 01.11.2011 la 10:41
Am creeat acest cont doar pt. a spune.....Bravo Andrei Vochin!!!! Excelent articol.
De marianparjolea pe 01.11.2011 la 10:35
Dupa parerea unora de pe acest site galamaz ar fi trebuit sa intoarca si celalalt obraz in fata agresorului, iar Martinovic si ceilalti colegi sa il aplaude pe acesta. Acest articol nu arata decat faptul ca in tara asta nu avem siguranta asigurata de organele statului si de aceea martinovici a fost nevoit sa reactioneze. Problema este pusa gresit si nu trebuie sa il judecam pe Martinovic pentru ca acel individ nu ar fi trebuit sa patrunda pe teren.... pedeapsa pentru astfel de acte de huliganism pe stadion sau oriunde in afara lui ar trebui puse la zid , doar asa putem scapa legal si fara sa ne facem singuri dreptate. RESPECT NOVAK !!!!
De blue_sky pe 01.11.2011 la 10:12
Cei care il acuzati pe Martinovici, chiar nu ganditi de loc?Mai oameni buni, intra hotul este voi in casa, ii da in cap sotiei sau copilului si voi il lasati sa scape nepedepsit, asteptand sa vina politia?Ce cauta drogatul ala in teren?Un asemenea specimen trebuie linsat public cu pietre ca la arabi.Altfel vom ajunge sa ne fie frica sa mai iesim pe strazi si sa traim normal.Cand va ajunge in puscarie, ii doresc drogatului sa fie batut zilnic de cei de acolo si cand o iesi sa fie o leguma.Adevarul este ca primul care a reactionat e un sarb, o natie mandra nu mamaliga ca romanii si asta doare cel mai mult.
De descultii_europei pe 01.11.2011 la 07:48
@deplischi- dar daca esti cu copilul pe strada, langa tine, si-si primeste un box, tu ce faci? chemi politia si astepti?
De mgexpert pe 01.11.2011 la 07:05
Martinovici a facut ceea ce trebuia facut. Individul merita sa fie adunat cu ţolul de pe jos si aruncat la gunoi.
De plischi pe 01.11.2011 la 05:36
faptul ca ati scris ca "locul in care se afla martinovici este o jungla" va da dreptul sa considerati gestul sarbului ca fiind unul normal. in rest, nu stiu daca in alte locuri, in afara de jungla, este posibil si permis asa ceva. daca un huligan imi omoara - doamne feri si apara! - copilul, am dreptul sa-i iau viata?!
De edy_boy25 pe 01.11.2011 la 00:52
daca Martinovici ar fi fost cu Hardy in barul giurgiuvean , Hardy ar fi trait si-n ziua de azi !!!…Cand cineva intervine impotriva unui agresor vad ca e pedepsit de regulamente si legi miselesti !…si ne mai miram cand auzim ca sunt oameni batuti , talhariti si omorati in plina strada si nu intervine …NIMENI !!!….uite , pt asta nu intervine , ca daca o face da numai de belele !!!…in loc sa-i facem statuie lui Martinovici ca poate fara el ar mai fi cazut si alti stelisti victime ale acelei bestii , arbitrul ii da rosu si altii il acuza !!!…acum te intreb eu , crezi ca Martinovici va mai sari in apararea altor colegi de echipa dupa ce i se intampla acum !!!???
De thepowersthatbe pe 01.11.2011 la 00:25
Domnule Vochin, va rog frumos sa imi spuneti ce s-ar fi intamplat in cazul in care ploiesteanul cel viteaza l-ar fi lovit pe arbitrnu, nu pe Galamaz, iar Martinovici ar fi sarit sa il bata. Ii mai dadea arbitrul cartonasul rosu lui Martinovici? Eu cred ca nu. Dar mai bine va interesati dumneavoastra si apoi sa le spuneti tuturor acestor frustrati care nu stiu altceva decat sa injure Steaua.
De descultii_europei pe 01.11.2011 la 00:16
Esti suporter? intra pe FB si voteaza pentru anularea cartonasului acordat lui Martinovici. cauta pagina "anulati cartonasele date lui Martinovici si Stanca"
De 1745flo pe 31.10.2011 la 23:48
articolul de fata e instigare la violenta si la lipsa bunului simt! cum sa lauzi pe unu care loveste cu piciorul in cineva cazut la pamant? ura si salbaticia de pe stadioane e incurajata de acesti ziaristi deplorabili si primitivi, gen vochin!
De connect pe 31.10.2011 la 23:45
Domnule Vochin, aveam o impresie buna despre dvs. Vad ca incitati la violenta si va aratati cu adevarat incantat de sadismul numarului 18, in loc sa o condamnati. La violenta nu se raspunde niciodata cu violenta, oricat de mult v-ar placea dvs.
De fenomeno89 pe 31.10.2011 la 22:45
bravo drogatului...ar fi trebuit sa fie linsati toti stelisti pe loc, sa nu iasa nici unul din stadion...macar am fi scapat de comunisti pentru totdeauna... si ar fi bine sa intre cativa drogati si in redactia gesepeului...sa va linisteasca si pe voi, pupincuristii dreq a lui becali
De b75dan pe 31.10.2011 la 22:44
buna seara!imi cer scuze ca intervin iar dar nu ma lasa consiinta de a va spune un lucru,minor poate pt unii!am o fetita si isi doreste foarte mult sa mearga la un meci pe stadion si multumesc lui DUMNEZEU,ca am avut buna inspiratie sa nu o iau cu mine duminica seara la meci!vedea cum acel SPECIMEN isi demonstra frustrarea sau el stie ce..............,dar daca fetita mea era sau este fan MARTINOVICI sau STANCA,ce puteam sa-i spun???????????ca asa se procedeaza intr-o lume cat de cat civilizata,atat cat este ea,ca nu organele in drept trebuie sa-si faca datoria ci traim in legea junglei si e musai sa ne facem dreptate singuri cu pumnul,NU?VA MULTUMESC!
De kkciosuldelahamangia pe 31.10.2011 la 22:17
ei,as,dela un ziarist sportiv nu ma asteptam,e de condamnat gestul drogatului, dar si al sportivilor, nu-i asa ? sau sportivii trebuie iertati, ei ne servesc demagogia cu fayr play, nu ? poate, si ce ia facut interlopul din giurgiu acelui baschetbalist e meritat,ma si astept la un titlu: bravo....ar trebui laudat si meme, pt. acel croseu aplicat un unui spectator, dar si becali cind la palmuit pe acel reporter de culoare, fost pe la protv. se vede ca fotbalul de la noi, se joaca dupa alte regulamente, pt ca in situati identice cu bricheta, cu sticla de apa, hirtia igienica, sau ce timpenii sau mai intimplat, la noi se judeca intr-un fel,la altii, e adevarat cu fotbal mai dezvoltat, se judeca cu totul si total altfel.
De b75dan pe 31.10.2011 la 21:38
Buna Seara! Imi pare rau,dar m-ati facut sa-mi schimb parerea despre dvs!TIN SA PRECIZEZ CA NU AM FOST,NU SUNT SI NU VOI FI NICIODATA DE ACORD CU ASEMENEA NEVERTEBRATE,dar de la asta si pana a ridica in slavi un gest,ca al lui Martinovici,la fel de incalificabil ca al acelui retard mi se pare JOSNIC! La asemenea gen de violente se raspunde tot cu violenta? Sunt ploiestean,am fost la meci,dar principalii vinovati mi se par a fi JANDARMII,FIRMA DE PAZA SI ORGANIZATORII! M-ati facut sa-mi fie rusine ca sunt cititorul gazetei de foarte multi ani!
De mihaienache pe 31.10.2011 la 21:14
cine a ascuns boxul sa se duca partas la puscarie....cat despre martinovici astia din fosta iugoslavie sunt miez rai de felul lor...iar noi sarim daca o fac alti uitel pe stanca ce curajos era el dar dupa sarb....natie de milogi promovam pana si pe sticla pervearsa si julitura deci la ce ne asteptam sa se intample......pe astia ii adream rau fara suporteri tot restul campionatului
De crismaister pe 31.10.2011 la 21:04
Am si eu o intrebare: ce se va intampla cu ceilalti 2 "baieti" care au vrut sa intre pe teren si au fost opriti de stewazi?
De mihnea80 pe 31.10.2011 la 20:55
Respect Martonovici! Rusine srewarzilor care l-au lasat sa intre pe teren si arbitrului pentru ca i-a eliminat pe stelisti. Nu inteleg motivatia rosului primit. Din moment ce nu erau stwearzi, jucatorii trebuiau sa se apere, nu? cum mama masii sa dai rosu? Nu l-a lovit nimeni pe ala dupa ce au aparut baietii de la securitate. Arbitru trebuie aspru sanctionat! Daca cretinu ala avea un cutit, trebuia sa stai pasiv si sa-l lasi sa te injunghie?
De icstream pe 31.10.2011 la 20:53
Deci daca merg la un meci si imi iau "neve-ul" de la un suporter al echipei adverse si ripostez devin erou natzional? Sau eu n-am voie pentru ca sunt roman! Pai filmul asta il vedem la fiecare meci cand suporterii se iau la bataie. Acum cine are dreptate, ala care da primul sau ala care se apara?
De goma pe 31.10.2011 la 20:36
da sunt de acord cu corectia aplicata de martinovici dementului dar nu sunt de acord ca un strain a venit in tara noastra si a lovit un roman.dute in serbia si fa ce a facut martinovici ca esti impuscat in secunda 2.cu asta nu sunt de acord vine un neica nimeni din alta tara si face pe seriful in Romania.cred ca Stefan cel Mare se intoarce in mormant cand vede ce sa intampla in tara noastra.
De pikynstein pe 31.10.2011 la 20:33
Acesta a fost gestul care l-a transformat definitiv in erou pe Martinovici pentru toti cei care mai au un gram de gandire lucida, pentru cei ce vor sa mearga pe un stadion si sa nu se simta amenintati la orice pas de huligani, scandalagii criminali si hoti. Eu unul iti MULTUMESC MARTINOVICI!!!!!!
De cristianugran pe 31.10.2011 la 20:26
Bravo, Martinovici! Parerea mea este ca acum ar trebui ca toate echipele din liga 1 sa propuna anularea cartonaselor rosii. Ar fi un gest decent si de solidaritate. Cat despre cretinii astia care NU vin pe stadion pentru fotbal, acestia exista pe toate stadioanele din Romania. Va spun sincer ca imi pare rau ca mi-am facut primul abonament din viata mea. Mi-e jena si groaza sa ma duc la meci cand ma gandesc ce aud acolo. De exemplu ce cauta pe un stadion scandarile a doua galerii in momentul in care ilcheama la ei pe jucatorul schimbat? Nu ne-am civiliza oare daca i-ar evacua de vreo doua ori? Daca nici acum nu vor fi luate masuri dure si chiar foarte dure va fi dezastru! Asta e doar parerea mea.
De ahasiaoleu pe 31.10.2011 la 20:13
bravo Martinovici in prima faza cand l-a imobilizat pe individ,pentru ca ce a urmat cu Martinovici si restul jucatoorilor de la Steaua care l-au lovit pe suporter cu crampoanele cum se numeste ? a da stiu e justificat pentru un pumn si un scuipat eventual individul ala in viziunea ziaristilor trebuia sa o pateasca mai rau ... una e moralitatea si alta e legalitatea... nu exista nici o diferenta intre cel ce l-a lovit pe Galamaz si cei care l-au lovit,imobilizat fiind pe suporterul respectiv.
De serginh0_sss pe 31.10.2011 la 19:46
deci clar,Martinovic a procedat corect..eu,de exemplu,am trecut printr'o situatie asemanatoare..am observat cum un cretin-betiv-drogat a luat o piatra de jos sa ii dea in cap unui amic..ce credeti ca am facut??evident,l'am 'linsat'..in astfel de momente totul tine de instinct
De zeidas pe 31.10.2011 la 19:39
Bravos Voichine ! Descoperim o latura "sensibila" a analistului "obiectiv" (ai gasit, pe dracu' la GSP); sariti cu furci si topoare, ca firma de stewarzi nu-si face datoria. Pana cand ? Vedeti cunm un sirb de toata lauda, incearca suav sa-l blocheze pe infractor cu un picior in gura, continuat apoi cu o suita sarbesca de suturi in cap, urmat timid (e roman, dupa oful dumitale)de Stanca. Dupa argumentatia-ti subreda cati non-stelisti "oropsiti" de voi gsp-istii ar trebui sa va astepte sa va multumeasca pentru scrierile voastre ?
De dcbal pe 31.10.2011 la 19:09
PERFECT ANDREI. Cei ce se scuza ca "nu prin violenta rezolvi violenta" sunt niste BRAVI locuitori ai spatiului mioritic, demni urmasi ai ciobanului moldovean, care desi cunoaste pericolul ce-l paste se apuca sa-si faca testamentul in loc sa gaseasca solutii de supravietuire sau macar o moarte demna cu SABIA in mana, asa cum si-o doreau adevaratii nostri inaintasi DACII. Lipsa de reactie in cazul in care esti atacat, ESTE inoculata ca o EXPRESIE DE CIVILIZATIE, iar orice reactie (fireasca, avand in vedere ca instictul primar al omului este CONSERVAREA)de autoaparare este considerat BARBARISM. Oameni buni chiar SUNTETI TAMPITI CU TOTII?????? NU VA DATI SEAMA CA ACEASTA ESTE O TEORIE CE AJUTA LA MANIPULAREA MASELOR??????? Daca 70% din populatie ar reactiona ca Martinovici in viata de zi cu zi, e strada, sau la servici orice NENOROCIT de agresor s-ar gandi de 10 ori pana sa atace o data. BRAVO ANDREI
De nedu1 pe 31.10.2011 la 18:58
departe de mine de a tine partea huluganului... daca ar fi tinut de mine, astfel de specimene erau executate in public. Toata lumea incrimineaza suporterii F.C.Petrolul...Ce vina am eu, si altii ca mine care aseara am venit sa urmarim un spectacol si am plecat acasa dezamagiti? Nu de rezultat, ci de evenimentul in sine. Nimeni nu pomeneste de faptul ca in momentul cand suporterii Stelei (vre-o 50 la umar, cred) din momentul in care au intrat in stadion, cand galeria F.C.Petrolul canta ei au inceput sa injure fara niciun sens. Tot acesti "suporteri" stelisti l-au chemat pe Nicolici sa injure cu ei Timisoara, si dat fiind ca acesa i-a refuzat, a fost scuipat in fata de catre acestia. Aceasi faza s-a repetat si cu Latovlevici... De ce sa sufar eu pentru ce face altul? Din cate stiu, raspunderea este individuala. Intentional sa-mi cumpar abonament la meciurile Petrolului pentru a scapa de grija achizitionarii biletelor...dar ce sa fac cu abonamentul? Sa-l tin in buzunar cand urmaresc meciurile la televizor? De ce sa sufere 16 000 de spectatori pentru 10-20 de heanderthalieni?
De 6.6.6 pe 31.10.2011 la 18:58
bravo pe draqu! trist eveniment si mai trista interpretare! am crezut in caracterul omului vochin. va trebui sa reconsider acest lucru! comentariul facut se constituie in pledoarie la violenta!
De fotbal_club pe 31.10.2011 la 18:56
Rusine la toti cei care il apara pe retardatul ala care a intrat pe teren,in primul rand e un las prin faptul ca a lovit pe la spate,intr-o echipa esti ca intr-o familie deci daca un dezechilibrat mintal iti ataca fratele ce faci stai si te uiti la el cum il masacreaza sau intervii? as vrea sa-i vad pe toti eroi de aici ce ar fi facut intr-o situatie ca asta,nu cred ca dupa ce iei un pumn de la unul ii strangi mana si ii multumesti mai ales ca el a continuat sa atace,se indrepta catre Martinovic,sa le fie rusine si celor de la Petrolul pt ca nici un jucator nu a intervenit si in plus l-au si aparat,trebuie pedepsiti toti cei implicati,legile trebuie respectate si doar prin legi severe nu se mai ajunge la asa ceva,sincer mi-e rusine sa vad in ce hal a ajuns fotbalul,cand eram mic mergeam la stadion si eram toti o familie chiar daca cel de langa mine tinea cu echipa cealalalta,dupa partida glumeam si discutam de fotbal nu de huliganii care nu fac altceva decat sa arunce cu noroi intr-un sport atat de frumos.Daca se dovedeste ca intr-adevar Silipovic a dus acel obiect la marginea terenului ar trebui radiat din fotbal si pt Petrolul se dovedeste implicarea in acest episod,se vede clar ca a fost ceva premeditat............sincer sunt curios cine va plati si cu cat pt cele intamplate.Precizez ca nu are importanta apartenenta la o echipa sau alta,aici vorbim de un atac la integritatea unei persoane si nu numai
De dadu.alin pe 31.10.2011 la 18:55
RESPECT MARTINOVICI---------- CAPITAN pentru STEAUA. A ADUS AMINTE DE SPIRITUL LACATUS
De afimgi pe 31.10.2011 la 18:54
bravo andrei , te respect novak , poate ca ar trebui sa invatam mai multe de la vecini nostri .
De adi-das pe 31.10.2011 la 18:32
cei mai multi care citesc acest articol sunt tineri domnul Andrei. daca dumneata spui bravo cuiva ce a reactionat la fel ca agresorul, atunci ce sa se inteleaga. oprim violenta prin violenta? altcineva e vinovat pentru ceea ce s-a intamplat: sistemu asta de rahat, mentalitatea de rahat ce o avem. dar sa sa-i spui bravo lu martinovici e instigare la violenta.
De paul_ivan pe 31.10.2011 la 18:16
Ai dreptate Andrei , daca macar un sfert din populatia activa a Romaniei ar avea caracterul lui MARTINOVICI sunt sigur ca Romania infinit mai bine in Europa , ... NOI SUNTEM NISTE LASHI SI ASA VOM MURI
De 2dorr pe 31.10.2011 la 18:02
Martinovic e in auto-aparare. Stanca merita rosul pt. ca el nu avea treaba cu faza, a venit din poarta. Martinovic a luat cea mai buna decizie.
De bogdanepureanu pe 31.10.2011 la 17:57
Chiar nu cred ca zece jucatori stelisti nu l-ar fi putut imobiliza, fara sa il calce in picioare pe acel individ. Nu zic, acel asa zis suporter trebuie sa plateasca pentru ce a facut cu zile bune de inchisoare. De asemenea Steaua merita sa castige meciul la masa verde, iar atat clubul Petrolu, cat si (mai ales) firma care asigura paza trebuia sa plateasca. Insa cred ca trebuie sa plateasca si Martinovici si Stanca si nu doar prin etape de suspendare, ci si penal. Daca pe strada, trei vagabonzi se iau la bataie platesc penal toti trei, nu doar cel care a lovit primul. La fel cred ca ar trebui sa se intample si aici. A raspunde cu violenta la violenta nu este o solutie! Si nici sa ne facem dreptate cu mana (in cazul asta si cu picioarele) noastra nu este o solutie. Nu traim intr-o jungla.
De oldlion pe 31.10.2011 la 17:48
@costellino Eu mi-am postat parera aici, nici mai mult nici mai putin. Tu vad însa ca-i jignesti pe toti care nu sunt de aceeasi parere cu tine. Asta este cred eu, dovada de ajuns ce fel de OM esti tu. În rest ce sa zic, vezi ca se întuneca si se face frig. Trage fermoarul la cort, stinge lampa de petrol si culcate, neghiobule...
De neutrul01 pe 31.10.2011 la 17:30
haideti sa ne imaginam o situatie ipotetica in care suporterul(vorba vine, pt ca e mult spus...mai bine...ii spunem salbaticul ala...) ar fi pedepsit cu 10-15 ani de puscarie(si sa nu aud comparatii cu Huidu...etc, pt ca sunt situatii fff diferite...unu vrea sa loveasca un om in cap altu provoaca un ACCIDENT). ar mai fi cativa supoerteri(5-10 maxim care ar mai face asa ceva...) si apoi se linistesc...dara pana nu se intampla asa ceva...vom mai vedea asa ceva pe stadioane...care incet incet devin un fel arene de gladiatori unde oamenii se omoara unii pe altii...pt ce? pt o minge?...si-l mai numiti pe ala suporter...
De camaras pe 31.10.2011 la 17:25
"imaginile Digi curg cu cinism"...aici ai dreptate...in alte tari ar fimutat imaginea de pe acele evenimente, de aceea firma respectiva trebuie amendata pentru ca promoveaza violenta...la fel ca si tine...dezaprob total gestul suporterului, dar atat tu cat mai ales ivanovici incitati la violenta si va erijati in judecatori...oricum, pestrada in fata unor tigani violenti atat tu cat si ivanovici ati da bir cu fugitii!
De illiebalaci pe 31.10.2011 la 17:23
Eu nu urasc suporterii altor echipe, indiferent care ar fi ei, eu respect pe cei care sunt pentru fair play si bun simt pe teren si in afara lui.Cred ca sunt multi suporteri ca mine dar noi suntem majoritatea "tacuta". Dezamagitor Craciunescu, care il secondeaza pe prietenul lui Vochin in a afirma ca atitudinea lui Martinovic este de inteles si nu ar trebui pedepsit.????????
De ericssonik pe 31.10.2011 la 17:20
Respect Martinovici... si f buna situatia ipotetica ridicata la fotbal club de andrei:daca agresorul il viza pe arbitru si martinovici intervenea asupra agresorului pt a l opri,ii mai dadea arbitrul rosu?martinovici este si mai mult de apreciat pt ca a facut si treaba altora care erau platiti pt asa ceva.Ca sa nu mai vorbim,cum bine a sesizat si andrei,si de faptul ca nu un roman a sarit primu sa si apere echipa ci un sarb,lucru care spune iar multe.De aceea RESPECT MARTINOVICI
De daladan pe 31.10.2011 la 17:20
dante,un exemplu de parvenit...tara aia...sa ne s...p.. la toti din tara aia,lepadatura proasta ce esti. daca era un prieten de al tau si il vedeai intins inconstient la pamant, ce faceai ??? in momentele alea cand vezi un drogat venind spre tine ,stai sa te mai gandesti ? ordinar prost ce esti
De costellino pe 31.10.2011 la 17:18
oldlion , in afara de ,,huligan,, nu ai nici un alt cuvant despre ,,animal,,...........Am uitat , ii mai spui si OM.......Halal om si tu si el .........Faptul ca asta scri si tu si altii ca tine arata unde traim.....Si daca ai sti ce ,,PACIFIST,,spune asta ......Ma refer evident la mine .....

Comenteaza:


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu