Tine-ma minte! Inregistrare

Toate articolele

02.12.2010 | DIVERSE

Ghinionul, nu norocul Stelei!

Roş-albaştrii au pierdut nemeritat două puncte după un joc cu adevărat european

Nu, gafa lui Reina nu trebuie să-i ruşineze pe fanii Stelei. Gafa lui Reina e doar actul de justeţe făcut de fotbal în favoarea celui care-l merita. Pentru că, aseară, Steaua a izbutit cel mai bun meci european din ultimii ani.

18 intervenţii a avut Reina pe parcursul meciului, faţă de cele doar 5 ale lui Tătăruşanu

E adevărat, Liverpool nu i-a adus la Bucureşti nici pe Torres, nici pe Gerrard, nici pe Carragher sau Kuyt. Dar tot atît de adevărat e că şi pe Anfield "cormoranii" s-au prezentat cu trupa secundă şi scorul a fost 1-4. Atunci, lumea fotbalului de la noi s-a entuziasmat pentru golul lui Tănase şi pentru o repriză în care roş-albaştrii au ţinut pasul cu adversarul. Dar a uitat rezultatul final şi jocul în ansamblu care a făcut ca raportul şuturilor să fie 21-6, iar cel al ocaziilor 5-1.

Aseară, lucrurile au stat cu totul altfel. Steaua şi-a dominat autoritar adversarul, a avut o posesie nemaiîntîlnită pînă acum pentru o echipă românească în grupele unei competiţii europene şi a izbutit să joace un număr imens de baloane în careul unei echipe de talia lui Liverpool. Mai multe decît reuşise în faţa Brăneştiului sau a Sportului Studenţesc! Felicitări lui Marius Lăcătuş! Şi pentru cum a pregătit jocul, şi pentru cum a ajutat echipa la pauză prin introducerea lui Anghelov, mai folositor atacului decît fusese Bicfalvi.
3 ocazii a creat Anghelov în cele 45 de minute cît a evoluat, inclusiv centrarea de gol

Steaua a făcut un presing ultraofensiv, a ţinut echipa scurtă şi a avut potenţa fizică de a juca peste 50 de minute timp efectiv! (În Liga 1, media timpului efectiv de joc e de circa 40 de minute). A scos mereu jocul la margine şi a creat superiorităţi în benzi. Asta într-un plan tehnico-tactic. La care se adaugă reacţia excelentă de după primirea golului, o atitudine aflată în relaţie directă cu acei frumoşi nebuni din tribune care au dominat ploaia la fel de autoritar cum au făcut-o şi favoriţii lor de pe teren.

Nu, Steaua n-a avut aseară noroc. Steaua a avut ghinion! Pentru că atunci cînd raportul ocaziilor e 5-2, cînd posesia e 62%, cînd tragi la poarta lui Liverpool mai multe şuturi decît la cea a Astrei, atunci egalul e rezultatul nedrept.

Posesie incredibilă!

Steaua parametru Liverpool
62% posesie 38%
61 baloane jucate în careul advers 21
4 şuturi pe poartă 2
15 şuturi la poartă 5
5 ocazii 2

COMENTARII (45)

De steaua.the.best pe 06.12.2010 la 16:35
PENTRU TOTI FRUSTRATII CARE COMENTEAZA IMPOTRIVA STELEI, STEAUA ESTE SINGURA FORMATIE DIN ROMANIA CARE TINE CAPUL SUS IN CUPELE EUROPENE, RESTUL = ZERO!!! DACA NU ESTI SUPORTER STELIST, ESTE FIRESC SA FI FRUSTRAT, CREZI CA ESTE USOR SA VEZI ECHIPA RIVALILOR AN DE AN MERGAND MAI DEPARTE IN CUPELE EUROPENE SI ECHIPA TA DE SUFLET SA IASA DIN PRIMUL TUR? SI MAI ALES CAND VEZI PALMARESUL STELEI!!! ESTE FRUSTRANT... NICI IN GLUMA NU MA POT PUNE IN LOCUL VOSTRU!!! FORTA STEAUA!
De muestiaua pe 06.12.2010 la 06:59
Nu mai stiti cum sa-i periati, cum sa le mai aduceti osanale. Sezonul trecut, de exemplu, cand fiecare participanta a noastra a obtinut macar o victorie in faza grupelor, numai Steaua nu, nu v-ati grabit sa scrieti articole cu titluri "Toti au batut, numai Steaua nu!". Sa nu uitam ca Steaua a fost sezonul trecut in prima urna la tregrea la sorti, fiind pana la urma rusinea tutror echipelor din acea urna. Anul asta a fost prima din urna a 2a, iar daca ar obtine calificarea, ar confirma doar pozitia de la tragere. Deci, nimic deosebit! Insa parca vad ca-i surclaseaza Napoli si se termina si cu osanalele gsp la adresa acestei echipe de 2 bani. Va mai ramane doar cupa Romaniei, despre care insusi Becali spunea cu cativa ani in urma ca e trofeul loserilor...
De mamaya pe 05.12.2010 la 10:25
anul asta steaua a avut noroc...incepand cu intrarea in primele 6...amintiti-va meciurile cu grasshopper...la cum ne-au calarit aia,si aici si acolo,steaua trebuia sa stea acasa...elvetienii au avut si un gol valabil anulat...recent v-a calarit si rapidul de 2 ori si tot ati iesit bine...meciul penibil cu tg.mures...ati luat 2 puncte nemeritate...aaa,meciurile cu utrecht...ati luat 4 puncte!!!!...cand ati fi meritat maxim unul...poate dati si statistica de la meciurile alea...daca nu era tatarusanu in zi mare...poftim,meciul cu napoli...ati dat 3 goluri aiurea,din greseala...imi poate da cineva ca exemplu un meci recent al stelei in care a invins fara dubii?
De mamaya pe 05.12.2010 la 09:09
ati uitat ceva important...liverpool avea nevoie de un punct,noi aveam nevoie de trei...cine a castigat?sa nu ne umflam in pene...liverpool nu s-a omarat cu jucatul...daca bateam,intr-adevar,era ceva...dar cu cine sa bati?cu lacatus?90% din jocul de atac al stelei e reprezentat de centrari gen"poate iese ceva"....restul de 10%lovituri libere...atat...sa vedem ce fac la napoli ca aia au nevoie de 3 puncte si sigur nu vor juca cu rezervele...
De booba pe 05.12.2010 la 05:23
dar de ce nu stergi toate commenturile care nu te lauda si pe tine mai Vochine mai?
De larrycdv pe 04.12.2010 la 16:44
Simplu şi corect ,comentariul lui Vochin .Într-o altă ordine de idei , coeficientul UEFA pentru echipele participante în competiţiile europene reflectă în mod clar , cine este mândria fotbalului românesc .
De leinad pe 04.12.2010 la 14:23
Andrei sa rezumam pe scurt articolul tau GHINION ESTE CUMVA SINONIMUL "LIPSA DE VALOARE" nu cred.Marii jucatorii in momentele cheie isi arata valoarea.nu cu branesti ,astra etc TU ce crezi, bogdan stancu a avut ghinion la faza aceia singur cu portarul.Cred ca nu vedem copacii din cauza padurii........restul NO COMENT..
De silistra pe 04.12.2010 la 12:38
Se stie ca steaua este o echipa norocoasa ..se stie ca norocul tine cu cei puternici...dar norocul mai vine si din faptul ca atunci cand ai fost mic ai mancat prea multa ciocolata. Poate se merita sa scoatem in evidenta anumite lucruri bune cand echipa joaca, dar totusi o analiza atat de partinitoare nu am mai citit de pe vremea lui Nea nicu . steau este o echipa a contrastelor , este bine ca se doreste o echipa cu jucatori de viteza , ca se doreste atitudine. Totusi se merita d-nul Vochin sa-l lauzi si putin pe becali ca nu ai servit tot meniul pana la sfarsit !
De rapt0r pe 04.12.2010 la 12:37
Mai da vad o gramada de frustrati pe aici... Asa de greu ii sa vezi ca o echipa din Romania mai face si cate un meci bun in europa ? Sa va intreb ceva.. ce rezultate au avut saptamana asta in Europa: Dinamo, Rapid, Craiova, Timisoara? Ah, ma scuzati VOI NU JUCATI IN EUROPA !!! Ziceti ca Steaua a jucat cu rezerverele lui Liverpool, jucatorii vostri ar fi bucurosi sa primeasca un autograf de la rezervele lui liverpool ! Ziceti ca Steaua e prea laudata... de cat timp nu a mai avut o echipa din Romania un rezultat bun in Europa.. cu o echipa mare? de la Roma 1 -2 CFR si atunci CFR a fost laudata si pe buna dreptate!
De vcun pe 04.12.2010 la 08:58
sper ca Marius sa aiba timp pentru a omogeniza lotul stelei. chiar daca Dl. Vochin lauda Steaua - pe buna dreptate - eu as vrea sa vad un joc colectiv mai bun. cu o pregatire de iarna OK cred ca putem ajunge departe in sezonul urmator. DA DAR asta cat va conta pt sezonul asta ? campionatul e departe iar pentru primavara europeana trebuie sa trecem de Napoli la ei acasa. sper sa nu ne revenim prea tarziu.
De baraian_razvan pe 04.12.2010 la 01:39
pt simpaticii contestatari ai Stelei:ma baieti orice ati vb trebuie sa stiti un singur lucru;Steaua este istorie,prezent si viitor in Europa,pt Romania...da,am facut doar 5 pct in gr UCL in 3 ani,"mai putin ca Unirea intr singur an" si da,suntem prea mici pt Gr UCl,dar sa nu uitam ca unirea si cfr au fost fericitele beneficiareale accesului direct in gr UCL,iar Steaua sa batut mult pt a ajunge akolo,si Steaua...iar de Timisoara,Rapid,Dinamo si Craiova nici nu mai vorbesc ca nici makar nu au pupat asa ceva!!!asadar,nu aveti voie sa vb de Steaua ca in Romania exista Steaua si apoi restu...(nu am vb de performantele Stelei in europa pt ca le stiti si voi numai ca va e rusine sa spuneti...piticilor)
De blyzz3d pe 04.12.2010 la 01:03
bai frate...nici dupa succesul Barcelonei, care s-a impus cu 5-0 in fata Real Madridului, presa spaniola nu a laudat prestatia echipei catalane cu asa foc cum o face acest om.serios acum...cineva care nu a vazut meciul poate sa creada ca Steaua a jucat singura pe teren si Liverpoolul a avut poarta zidita :)
De rngade pe 04.12.2010 la 00:03
Vochine, pentru ca aveti ne-sim-ti-rea sa "filtrati" mesajele dupa bunul plac, am sa repet ce-am scris anterior si am sa va rog sa-l stergeti si pe asta confirmand, in acest fel ca sunteti niste slugoi ai oierului! Asadar, anterior scrisesem ca ai adus inca o oda stapanului tau, oieru' si ca daca vei mai face inca un articol ca acesta ai sa-ti asiguri prima de Craciun (sau al 13-lea salariu cum vrei s-o iei...) Sterge si postarea asta, Vochine! (ma rog, nu chiar tu un valet mai marunt decat tine...)
De maxone42 pe 03.12.2010 la 21:53
Ba a avut noroc si inca ce noroc!!! Steaua A AVUT NOROC pentru ca Liverpool nu era interesata decit de un egal cel mult... A AVUT NOROC pentru ca si-a trimis rezervele... A AVUT NOROC pentru ca rezervele nu s-au mai omorit cu fotbalul ca in meciul tur... A AVUT NOROC cu gafa lui Reina... Steaua chiar A AVUT NOROC. ca vrea stelistul Vochin sa INTERPRETEZE ceea ce sa intimplat in teren prin prisma... LUI... asta cu totul altceva , dar... Steaua A AVUT NOROC.
De utaaradan pe 03.12.2010 la 20:06
valoarea pe care crezi tu ca o ai, nu corespunde cu evaluarea facuta de adversar,de aceea si-a permis sa trimita in teren iarasi rezerve, fotbalul se joaca pe goluri,nu pe lovituri de colt, ofsaiduri sau posesie...
De benny_hill pe 03.12.2010 la 18:22
Statistica UEFA spune ca: SteauaLiverpool Goals scored 1 1 Yellow cards 3 0 Red cards 0 0 Attempts on target 4 1 Attempts off target 9 4 Corners 10 4 Fouls committed 7 8 Vochin e unul dintre putinii(nu vreau sa spun SINGURUL) care se ocupa...STRICT de sport si nu de can can`uri si o face la superlativ.
De adrian_riga pe 03.12.2010 la 17:19
5 OCAZII STEAUA? IN MECIUL CU LIVERPOOL? VOCHINE, LA CE MECI TE-AI UITAT TU? CARE-S ALEA 5. ROG ORICE OAIE SA IMI SPUNA CARE AU FOST ALEA 5 OCAZII.
De mrjuve1919 pe 03.12.2010 la 17:15
este adevarat ca steaua a dominat jocul, dar liverpool a venit aici cu acest gand, de a sta la cutie si a se multumi cu un egal. oricum cred ca daca obtineam mai mult era noroc. parerea mea..
De arabu79 pe 03.12.2010 la 17:12
Chiar va mandriti cu un egal cu echipa a doua a lui Liverpool??? Sa fim seriosi, daca jucau cu prima echipa, locul 10 din Anglia va batea rau de tot. Dar la ce sa ne asteptam cand si dupa un 4-1 pe Anfield tot erati multumiti, si ati invocat ghinionul... Locul 7. in Liga 1... tot ghinion...
De cristimcl pe 03.12.2010 la 17:02
@richie_wonderer: din fericire, ne mandrim cu punctele adunate de Dinamo in ultimii ani. Penibililor
De fcdinamobucuresti pe 03.12.2010 la 16:44
degeaba vii tu cu statistica uefa. aia au avut 1 gol, o bara pe cand voi mingi bubuite, un gol de rasul curcilor si cam atat. asta cu liverpool C. ca daca ii zici B, ii jignesti pe aia care nu au jucat, si joaca mai rar prin premier league.
De hmmmm pe 03.12.2010 la 15:14
Statistica de pe saitul UEFA... Dupa cum se vede diferenta este chiar mai mare, una dintre putinele gresele ale domnului Vochin. De acord, o dominare sterila nu conteaza, dar Steaua a fost peste la toate capitolele... Poate atat au putut, poate se putea mai mult, nu stiu. Dar as vrea sa putem spune la fel de cel putin 3 echipe in fiecare an. Goals scored 1 1 Yellow cards 3 0 Red cards 0 0 Attempts on target 4 1 Attempts off target 9 4 Corners 10 4 Fouls committed 7 8
De richie_wanderer pe 03.12.2010 la 14:51
star01, bine ca steaua nu s-a facut de ras prin Europa, de fapt, stai.. nu cumva ati reusit in 3 sezoane de champions lague sa strangeti mai putine puncte decat a strans Unirea Urziceni intr-un singur sezon? Ba da :))) Unirea a strans 8 puncte intr-un sezon , iar steaua a strans 7 in 3 sezoane (5+1+1). Pe bune ca sunteti mandria Romaniei :)))))))))))))
De richie_wanderer pe 03.12.2010 la 14:48
@soulikah, nu-i stiu.. la fel cum nu-i stiu nici pe cei de la Sheriff Tiraspol.@todd, Liverpool se afla pe locul 10 in campionatul Angliei, asta cu titularii, cu rezervele oare pe ce loc s-ar afla in Anglia? Steaua a dominat ieri o echipa venia sa scoata un egal si sa se califice si formata mai mult din tineri de 18,19,20,21 de ani plus cativa jucatori precum Joe Cole (dat afara de la chelsea si luat gratis de Liverpool) ),Reina (al 3 lea portar al nationalei Spaniei si s-a vazut de ce), Kirgiakos, Jovanovic , Babel (REZERVE).Si stai linistit ca si pe voi v-au scos din Europa Twente si Sheriff Tiraspol sezonul trecut.
De star01 pe 03.12.2010 la 13:31
frustratii care comenteaza pe aici nefiind fani ai Stelei uita ca echipele lor(fc potaile,aek bragadiru,etc)ne-au facut de cacao prin Europa...
De apoca pe 03.12.2010 la 12:37
@totdd ... traiesti intr-un univers paralel copile ... mai cu calm
De totdd pe 03.12.2010 la 12:09
Pacheco 19 ani, Kelly 18 ani, Wilson 20 de ani, Shelvey 18 ani, Eccleston 19 ani, N'Gog 21 de ani sunt jucatori de zeci de milioane de euro...iar pustii astia ar lua campionatul in liga 1 la pas ! Sa nu uitam ca pe teren au fost si....Joe Cole, Pepe Reina, Ryan Babel, Jovanovici, Kirghiakos nu numai pustii de mai sus! Si pe N'Gog chiar nu poti sa-l pui la pusti ! Echipa mare, antrenor mare....si Steaua i-a dominat asta va doare ! PE unii i-a scos Nec Nijmegen, pe altii Famangusta, pe altii Steaua in sfert uefa....pe altii partizan ! Steaua domina liverpool si da 3 - 0 lui Napoli care daca nu avea arbitrul cu ei, ii bateam cu 3-2 ! Doare aaa ?
De totdd pe 03.12.2010 la 12:00
steaua a facut un meci mare si cu Napoli acasa si doar arbitrul ne-a scutit de cele trei puncte ! Daca bateam Napoli si pe Liverpool aseara, erau patru puncte in plus ! Oricum, Steaua se califica la Napoli, pt ca intotdeauana Steaua a jucat mai bine in deplasare in Europa in meciurile importante ! Cel putin egal facem, desi cred ca ii batem !
De mihaimarius71 pe 03.12.2010 la 11:51
Mateo, Eu stiu ca limba romana nu este o materia abstracta dar cel putin gramatica are o logica. Ce logica folosesti tu cind postezi "I-TI convine" si "A-TI batut"? Te-ar ajuta mult sa mai faci odata scoala generala.
De draku pe 03.12.2010 la 11:35
prea multi antistelisti comentati...alte echipe de ce nu sunt in grupe sa joace cu echipa a doua a lui Liverpool ...sa fim seriosi ..cu cate echipe am inceput campania de Europa League? cate au ramas? Steaua merita sa bata aseara..cu putin noroc poate reusea..Stancu iar a ratat..ca si cu CFR..asta e..sper sa se revanseze la Napoli .. sa facem un 1-1 curat :D. Doamne ajuta!!!
De hairapid pe 03.12.2010 la 10:17
andrei, in general 19 din 20 din articolele tale sunt perfecte. asta e insa ala al 20-lea. da, statistica iti da dreptate, dar scoti din ecuatie ipoteza principala: Liverpool a venit la Bucuresti cu o relaxare comparabila cu cea a Gloriei Buzau ... nu ma refer ca nu i-a adus pe Gerard&comp, ci la atitudinea celor de la Liverpool care n-ar fi dat doi bani daca pierdeau ... si mai degraba as scrie ca Steaua a fost neputincioasa in fata unei echipe de nivelul cel mult al Astrei aseara (sper ploiestenii sa nu fie ofensati).
De mutulik13 pe 03.12.2010 la 09:45
@booba Lasa ca are banatul echipa buna. O echipa mincinoasa formata pe axa fulgerul bragadiru, rocar bucuresti. A si sa nu uit zine ce-a facut poli timisoara ta de imprumut in cupele europene in ultima vreme?
De mateo pe 03.12.2010 la 09:41
MAI VOCHINE NICIODATA NU ESTI CORECT.ANALIZEZI MEREU NUMAI MECIURILE STELEI CUM VREI TU.CUM POTETI SA SPUNETI TOTI STELISTII CA STEAUA REPREZINTA ROMANIA CAND IN4 ANI A-TI BATUT O SINGURA ECHIPA UTRECHT SI ACCEA MEDIOCRA. ASA CA MAI INCET CU STEAUA CA NE OMORATI PHISIHIC CU CRONICILE TALE PRO STEAUA ZI DE ZI.NE-AI INTOXICAT CU STEAUA ZI DE ZI.SI DE FOARTE MULTE ORI ANALIZEZI NUMAI CAND I-TI COMVINE JOCUL STELEI CAND JOACA PROST CUM O FACE MAI MEREU NUMAI ANALIZEZI JOCUL.
De adrian_riga pe 03.12.2010 la 09:38
vochine, statistica e una, iar meciul alta. tu cred ca ai vazut alt meci. la ce conteaza nr de suturi, daca unele nu au reprezentat nici un pericol? iar posesia, s-a dovetit la toate nivelurile (CL, CM) ca nu are nici o relevantza.
De old_shatterhand pe 03.12.2010 la 08:55
ce e in comentariu este vorba de meciul tur..se si zice mai sus atunci cand scorul a fost 1-4..tabelul de jos e pt meciul asta
De ghe_rares pe 03.12.2010 la 08:36
Imi cer scuze daca gresesc, dar nu cumva statistica din articol difera de cea din tabelul de la sfarsitul lui? "...care a făcut ca raportul şuturilor să fie 21-6, iar cel al ocaziilor 5-1." 15 şuturi la poartă 5 5 ocazii 2 Steaua a jucat bine, chiar f.bine cateodata, dar parca si ei ne-au lasat in pace dupa ce ne-au dat gol. Dupa ce au luat gol si au iesit la joc, parca altfel a fost meciul...
De okeanos pe 03.12.2010 la 07:31
Da, entuziasm mare fara baza. Si CFRul si Liverpool erau de batut. O "manita" era posibil ptr amandoua echipele. Dar nu de echipa de acum, cu antrenorul de acum. Sa joci in continuare cu 2 inchizatori la 0-1, in conditiile in care Liverpool nu era interesata sa-si rupa picioarele, e o neghiobie. Tot neghiobie e sa-l lauzi pe Latovlevici sau Tanase. Acum am aflat de ce Tatarusanu nu iesea din poarta. Nu stie s-o faca! A iesit de cateva ori total aiurea! Latovlevici e in continuare mana moarta pe defensiva, adica ptr ce e bagat in teren! Si ca sa-l contrazic pe Jiji, Tanase stie sa protejeze mingea, ok, are pase bune, ok, dar e praf la jocul in viteza, la finalizare. Si KKatus il tine in continuare pe stanga, e prea lent ptr banda. Cred in continuare in B Stancu si astept ziua cand vor fi titulari Radut pe dreapta si Matei pe stanga. Daca va disparea Banel chiar ar putea fi Steaua o mica Barcelona. Ptr inceput!
De pax5 pe 03.12.2010 la 06:23
Excelenta analiza a unei partide de referinta. Dupa lectura articolului, am simtit nevoia sa revad partida "cu alti ochi" si efectiv i-am descoperit valente noi. Strategia din vestiar a fost aplicata in plan tactic pe gazon destul de corect, cu unele exceptii pe care le-ai scos in evidenta. Statisticile sunt elocvente, Steaua a avut o superioritate zdrobitoare la aproape toate capitolele, cu exceptia - din pacate - a golurilor marcate, unde cifrele sunt egale. Este bine ca echipa noastra este capabila sa domine un team in care evolueaza Joe Cole, Pepe Reina, Ryan Babel, Jovanovici, Kirghiakos etc. Si daca am admirat ceva la ai nostri in mod deosebit, aceasta a fost ATITUDINEA de "winners" pe care au adoptat-o pe toata durata partidei. Cat despre notiunile de noroc si respectiv ghinion, cred ca ar trebui sa ne amintim de un vechi proverb pe care mi-am permis sa-l parafrazez, transformandu-l in mesaj pentru jucatorii Stelei : Ca sa puteti beneficia de noroc, ar trebui sa-l "ajutati" si voi un pic ...
De alex0909 pe 03.12.2010 la 03:42
pt richie_wanderer, cu echipa asta liverpool ia campionatul lejer in romania. sa ne vedem lungul nasului. atunci si noi putem sa zicem ca nea lipsit galamaz, bilasco, kapetanos, marinescu. e clar, steaua merge bine in europa, din obisnuinta :)
De soulikah pe 03.12.2010 la 03:39
@richie da pe jucatorii lui hajduk ii stii asa de bine? dar varstele lor ?;), sau poate ii stii doar pe aia de la elfsborg sau pe aia de la olandezii care produce monitoare?
De alex0909 pe 03.12.2010 la 03:30
un articol reusit, bine asta e obisnuit la tine. deci valoare e la steaua. nu este motivatie si concentrare pt jocurile din campionate.
De richie_wanderer pe 03.12.2010 la 03:24
englezii au cedat deliberat posesia,ei au venit sa scoata egalul care ii califica.Sa nu mai zic ce prim 11 a avut azi Liverpool cu Pacheco 19 ani, Kelly 18 ani, Wilson 20 de ani, Shelvey 18 ani, Eccleston 19 ani, N'Gog 21 de ani...Daca nici pe pustii astia nu i-au putut bate stelistii cu Cavani,Lavezzi si Hamsik nu vor avea nicio sansa! Presimt o stea macelarita la Napoli.
De cubdegheata pe 03.12.2010 la 03:00
bravo domnu' Vochin!este nevoie si de astfel de statistici, pe la noi nu vedem asa ceva nici in presa nici in timpul meciurilor ca in alte tari ami civilizate, pacat.Bravo Steaua chiar daca nu au castigat desi meritau!
De twt. pe 03.12.2010 la 02:32
io cred ca am vazut alt meci ... sau poate domnu vochin are niste state....
De satyricon pe 03.12.2010 la 00:59
In sfarsit un articol in care se comenteaza si se si apreciaza la justa valoare tactica de joc si realizarile Stelei din acest meci. In care este apreciata si pregatirea jocului de catre Lacatus si gandirea lui din timpul meciului. In alte articole sau comentarii nu am citit decat de gafa lui Reyna, de norocul Stelei, de echipa a 2-a (a 3-a sau a n+1) folosita de Liverpool. De parca gafa lui Reyna nu a fost provocata de plasamentul lui Surdu (care nu se afla in offside), de parca Steaua nu a avut si ghinion la ratarile lui Bicfalvi, si Geraldo. De parca acesti jucatori folositi de Liverpool azi nu ar fi mai valorosi decat tot ce are fotbalul intern la ora actuala. Sunt in continuare si multe lipsuri este adevarat. Ar trebui mai multa concentrare si in aparare si in atac, ar trebui sa se joace si mai direct pe centru, nu numai in benzi, ar trebui sa fim mai periculosi la cornere (la cate am avut trebuia sa dam macar un gol). Ar trebui analizate la rece si aceste lucruri, dar fara a uita ceea ce s-a realizat bun in aceasta seara.

Comenteaza:


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu